نیازمند راهکاری مناسب و دقیق برای اطلاع رسانی گسترده در سطح حوزه هستیم94/08/12

http://bushehri.net/images/1000/1245/10/IMG15094388.jpgعضو خبرگان رهبری فرمودند: در چند سال گذشته تا به امروز فعالیت های مناسبی در حوزه صورت گرفته است؛ اما متأسفانه به درستی منعکس نشده و بسیاری از اساتید از مباحث تهذیبی، آموزشی، پژوهشی و ... اطلاعی ندارند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» صبح دیروز در دیدار مدیر و معاونان حوزه علمیه استان قم اظهار داشتند: از مدیر حوزه علمیه قم حجت الاسلام والمسلمین فرخ‎فال نسبت به اهتمام به مسائل حوزه و پیشرفت های موجود تشکر می کنم.

ایشان ابراز داشتند: در مدیریت حوزه علیمه قم، به ظرفیت های این استان پرداخته و نیازها مرتفع شده است.

مدیر حوزه های علمیه کشور خاطرنشان ساختند: در عصر و زمانی زندگی می کنیم که نیاز است با تمام وجود از ظرفیت و امکانات در جهت پیشبرد اهداف حوزه تلاش کنیم.

عضو خبرگان رهبری تصریح کردند: در چند سال گذشته تا به امروز فعالیت های مناسبی در حوزه صورت پذیرفته؛ اما متأسفانه به درستی منعکس نشده و بسیاری از اساتید از مباحث تهذیبی، آموزشی، پژوهشی و ... اطلاعی ندارند.

امام جمعه قم بیان داشتند: باید راهکاری در مدیریت حوزه علمیه قم اندیشیده شود تا گزارش بخش های گوناگون به اساتید منعکس شده و به تناسب در طول سال با جلسات گوناگون این عزیزان حضور داشته و مباحث و فعالیت ها منعکس شود.

آیت الله حسینی بوشهری اظهار داشتند: مظلومیت حوزه به این است که فعالیت های انجام شده، به درستی به سمع و بصر دیگران نمی رسد.

ایشان ابراز داشتند: همچنین در موضوع مطالبات رهبری نیز مسئولان محترم فعالیت های بسیاری داشته و گام های خوبی برداشته شده؛ اما انعکاس درستی نداشته است.

مدیر حوزه های علمیه کشور فرمودند: برای خود بنده که سال های بسیاری در مسئولیت های گوناگون حوزه حضور دارم، شنیدن گزارش های معاونین، احساس شعف و خوشحالی دارد؛ در نتیجه اگر اساتید ما نیز این مطالب را بدانند، خوشحال شده و با قوت بیشتری کارها را ادامه می دهند.

عضو خبرگان رهبری ابراز داشتند: همچنین با ارائه گزارش به مراجع عظام تقلید، آنان نیز دعا کرده و خوشحال می شوند.

امام جمعه قم در پایان خاطرنشان ساختند: باید راهکار مناسبی برای اطلاع رسانی خوب، دقیق و همه جانبه در سطح حوزه داشته باشیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.