نیازمند یاری حوزه و روحانیت هستیم 92/04/25

http://h-bushehri.ir/images/banners/hajimozafari_l_161596.jpgسازمان بهزیستی برای جلوگیری و کاهش آسیب ها ی اجتماعی در جامعه، نیازمند یاری و همکاری حوزه های علمیه و روحانیت است.
دکتر ابراهیم حاجی مظفری، امروز 25 تیر ماه، در دیدار باحضرت  آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور که در دفتر مدیریت حوزه، در قم برگزار شد، با ارائه گزارشی از خدمات و فعالیت های اداره کل بهزیستی استان قم، اظهار داشت : سازمان بهزیستی همواره در خدمت محرومان وآسیب پذیران جامعه بوده است و در سال  91 سیصد هزار نفر از مددجویان، از خدمات بهزیستی در استان قم بهره مند شدند که 60هزار نفر آنها جامعه هدف ما بودند.

وی ادامه داد: در استان قم تاکنون بیش از27هزار نفر معلول پذیرش شده اند که هرکدام آنها نیازمند دریافت خدمات خاصی هستند.

مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش توانبخشی، خاطر نشان کرد: تاکنون اقدامات زیادی در این بخش انجام دادیم؛ به طوری که بیش از50 مرکز ارائه خدمات توانبخشی غیر دولتی در استان راه اندازی شده است و در مراکز شبانه روزی نیز بیش از2 هزار نفر به صورت روزانه از خدمات بهزیستی بهره مند می شوند.

حاجی مظفری با اشاره به آمار طلاق در کشور  و تلاش سازمان بهزیستی برای کاهش این مسئله، یادآور شد: در نظام جمهوری اسلامی باید آمار طلاق کاهش یابد و ازدواج رونق بگیرد، لذا تلاش های خوبی  در استان قم در این زمینه صورت گرفته است.

مدیر کل بهزیستی استان قم، اعتیاد را یکی از آسیب های فعلی جامعه برشمرد و گفت: در سال 91 بیش از 83 هزار نفر آموزش های پیشگیری از اعتیاد را فرا گرفتند.

حاجی مظفری با بیان این که برای پیشگیری از بروز معلولیت های ژنتیکی، شش مرکز مشاوره دایر شده است، بیان داشت: سازمان بهزیستی به همیاری و همکاری حوزه های علمیه و روحانیت نیاز دارد تا از آسیب های اجتماعی جلوگیری شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.