هشدار مدیر حوزه‌های علمیه کشور درباره گسترش سلفی‌گری 92/08/11

http://www.bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/hoseini%20boushehri_2013.4.20.0.0.10.0.jpgامروزه بهائیت از سویی، سلفی‌ها و تکفیری‌ها از سویی دیگر نظام اسلامی و قشر جوان ما را مورد هجمه قرار داده‌اند.

حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری  در اجتماع طلاب مبلغ این استان که  در آستانه  ماه محرم  برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشتند: امروزه عده‌ای به نام اسلام و مسلمانی تمام همت خود را به کار بسته‌اند تا نامی از شیعه و مکتب اهل‌بیت‌(ع) باقی نماند.

ایشان هجمه‌های یهودیت و مسیحیت علیه اسلام را  مدنظر قرار دادند و  افزودند: امروزه علی‌رغم تمامی کوشش‌های تبلیغی صورت گرفته در سراسر کشور ، متاسفانه شاهد حضور مسیحیت در برخی از نقاط کشور  و تبلیغ آنها هستیم.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، نسبت به خطر سلفی‌ها و تکفیری‌ها ابراز نگرانی کردند و ابراز داشتند: امروزه بهائیت از سویی، سلفی‌ها و تکفیری‌ها از سویی دیگر نظام اسلامی و قشر جوان ما را مورد هجمه قرار داده‌اند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم ضمن اشاره به فعالیت دشمن علیه شیعیان تصریح کردند: علی‌رغم فعالیت‌ دشمن علیه شیعیان در داخل و خارج از کشور، لازم به یادآوریست که فرصتی که برای علمای شیعه در نظام اسلامی ایجاد شده بسیار مغتنم و منحصربه‌فرد است که باید از آن به خوبی بهره  برده شود.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.