هفتم اسفند دوستان را خوشحال و چشم دشمنان را کور کنیم94/12/04

http://bushehri.net/images/20/1/3132/678%203.jpgنماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری فرمودند: در هفتم اسفند دوستان را خوشحال و چشم دشمنان را کور کنیم.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ظهر دیروز در جمع مردم ریز با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه، اظهار داشتند: مردم باید در مقابل دشمن‌ترین دشمنان ایستادگی کنند.

امام جمعه قم با اشاره به جایگاه و شان مردم استان بوشهر و حضور این مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام خاطر نشان کردند: مردم استان بوشهر فهیم هستند و شما مردم مومن و معتقد به ولایت فقیه، در دوران دفاع مقدس فرزندانتان را به قربانگاه فرستادید.

استاد سطوح حوزه علمیه قم یادآور شدند: مردم در روز 22 بهمن پیروز بودند، اما امسال بعد از آن یک آزمون دیگری وجود دارد که امیدوارم همه مردم در این روز حضور داشته و در مقابل دشمنان بار دیگر پیروز شوید.

آیت‌الله حسینی بوشهری بیان کردند: من علاقه‌مند هستم تا در کنار مردم استان بوشهر زندگی کنم و همیشه دلم با مردم ولایتمدار استان خواهد بود.

ایشان تصریح کردند: نیروهای سپاه، ارتش، بسیج و اقشار گوناگون مردم در دفاع مقدس سربلند بودند و باید برای تداوم این سربلندی در روز هفتم اسفند با حضور پای صندوق‌های رای دوستان را خوشحال و چشم دشمنان را کور کنیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری ابراز داشتند: همه باید در انتخابات هفتم اسفند ماه پای صندوق رای حاضر شویم و بار دیگر ارادت خود را به ولایت فقیه و نظام اسلامی نشان دهیم و امیدوار هستیم که انتخاباتی باشکوه و حماسی برگزار شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.