همایش بزرگ مبلغان ماه مبارک رمضان برگزارشد 93/04/03

http://www.bushehri.net/images/zaman0mohammadrezapoor/mobaleghan_ll_219417.jpgهمایش بزرگ مبلغان ماه مبارک رمضان دیروز با حضور مراجع عظام و علمای حوزه بخصوص حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»  مدیر حوزه های علمیه کل کشور و همچنین مبلغان اعزامی به مناطق مختلف کشور در مسجد اعظم قم برگزار شد. 

در این مراسم آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی، آیت‌الله حسینی‌بوشهری، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی نایب رییس مجلس شورای اسلامی، سردار نقدی فرمانده بسیج مستضعفین کشور و شخصیت‌ها حوزوی حضور داشتند.

حضرت آیت‌الله‌ مکارم‌شیرازی با اشاره به وظایف مبلغان در ماه مبارک رمضان گفتند: مبلغان وظیفه صیانت از دین را بر عهده دارند و باید در این مسیر به نکات زیادی توجه کنند؛ مهمترین رسالت طلاب در ایام ماه مبارک رمضان تثبیت مکارم اخلاقی در جامعه و عمل به وظیفه دینی امربه معروف است.

ایشان در پایان سخنان با ذکر بیانیه‌ای پیرامون حمایت از مراجع نجف در مبارزه با تکفیری‌ها پرداختند.

در این مراسم حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»  نیز در سخنانی با اشاره به وظایف طلاب در ایام تبلیغی یکی از مهمترین رسالت‌های آنها را روشنگری در زمینه گروه‌های تکفیری شرایط حساس منطقه و کشور به تبیین انحرافاتی که از سوی گروه‌های مقاومت اسلامی در جامعه باب شده است پرداختند.

در پایان همایش حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی نایب رییس مجلس شورای اسلامی و سردار نقدی فرمانده بسیج مستضعفان کشور در سخنانی به ذکر شرایط حساس و مهم کشور و همچنین وظایف مبلغان در این حوزه اشاره کردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.