همایش طلایه داران تبلیغ در قزوین برگزار شد92/08/13

http://www.bushehri.net/images/s6.jpgهمایش طلایه داران تبلیغ با هدف اعزام روحانیون به مناطق مختلف استان قزوین در راستای هماهنگی بیشتر با مبلغین استان با حضوراستاندار قزوين و با حضور حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه علمیه کشور برگزار شد.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز یکشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ که در قزوین برگزار شد،با بیان اینکه در حال حاضر جوانان و نسل امروز به تربیت دینی و مذهبی نیاز دارند، فرمودند: دشمن از راه های مختلفی برای فریب جوانان وارد شده است.
ایشان  با تاکید بر اینکه مبلغی که 10 روز را روی منبر رفته ولی به سئوال و یا شبهه جوان پاسخ ندهد، در واقع کاری انجام نداده است، افزودند: مبلغان خود باید به دنبال جوانان رفته و با آنها صحبت کنند چراکه نخستین اولویت مبلغان برای تبلیغ باید نسل جوان باشد.
رئيس هيات علمي بعثه مقام معطم رهبري در ادامه خطاب به مبلغان حاضر در همایش افزودند: شیعه امروز در شرایط سختی قرار گرفته و دشمنان به اسم مسلمان تمام تلاش خود را برای نابودی شیعه انجام می دهند.
آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه وظیفه مبلغین و بار مسوولیت آنها بسیار سنگین است، ابراز داشتند: روحانیون امین اسرار مردم بوده و در واقع بین بندگان خدا و خدا ارتباط برقرار می کند.
ایشان  از مبلغان با نام انسان های خیر خواه یاد کردند و ابراز داشتند: وظیفه اصلی هر مبلغ رساندن پیام الهی به مخاطب بوده و مبلغ باید در همه زمینه ها از جمله تفسیر، تاریخ و اعتقادات خبره باشد.
مدیر حوزه های علمیه کشور در ادامه با تاکید بر اینکه پیام مبلغ باید حاوی و در برگیرنده پیام الهی بوده و بر طرف کننده شبهه و سووالات مخاطب باشد، تصریح کردند: مبلغ باید حلال و حرام الهی را بشناسد و مطالعات و اطلاعات مبلغ باید همواره به روز بوده و مبلغ با مسائل و مشکلات روز آشنا باشد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.