همایش وقف و حوزه‏‎های علمیه با شعار هر طلبه یک وقف آغاز شد93/09/17

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman-mohammadrezapoor%2011.jpgهمایش وقف و حوزه‎های علمیه با شعار «هر طلبه یک وقف» صبح روز یکشنبه 16 آذر ماه با حضور مدیرحوزه‎های علمیه کشور حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته»، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز شد.

همایش وقف و حوزه‎های علمیه برای دومین سال با هدف تعامل و بررسی ابعاد همکاری‎های دو نهاد عظیم حوزه علمیه و سازمان اوقاف و به منظور ترویج فرهنگ و سنت حسنه وقف روز یکشنبه 16 آذرماه در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفای حوزه علمیه قم آغاز شد.

براساس این گزارش، در ابتدای این همایش، حجت الاسلام رفعتی، مشاور مدیر حوزه‎های علمیه کشور به حضار خیر مقدم گفت، سپس حجت الاسلام آبادی پیشه، معاون اداری و مالی مرکز حوزه‎های علمیه و دبیر کمیته وقف، گزارشی از روند فعالیت‎های این کمیته ارائه کرد.

در ادامه این مراسم، آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه‎های علمیه کشور به سخنرانی پرداختند.

این گزارش می‎افزاید: حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه مراسم به ارائه گزارشی از روند فعالیت‎های کمیته وقف می‎پردازد، همچنین در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه نیز در این مراسم سخنرانی داشتند.

در بخش پایانی این همایش از روحانیون واقف و تاثیرگذار در زمینه ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.