همه باید به تقویت دستگاه اطلاعاتی کشور کمک کنند94/11/08

http://bushehri.net/images/zzz/5/IMG18505049.jpgاولین همایش ملی فقه اطلاعاتی امروز با سخنرانی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و با معرفی صاحبان مقالات برگزیده در قم پایان یافت.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» مدیر حوزه های علمیه کشور در مراسم اختتامیه اولین همایش ملی فقه اطلاعاتی، شکل گیری دستگاه اطلاعاتی در نظام جمهوری اسلامی ایران را بر اساس قاعده فقهی حفظ نظام ارزیابی و تأکید کردند بر این اساس همه دست اندر کاران نظام باید به تقویت این دستگاه کمک کنند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با اشاره به تهدیدات مستمر دشمنان انقلاب اسلامی تصریح کردند: از ابتدای انقلاب تاکنون دستگاه اطلاعاتی کشور با قامتی استوار در برابر این توطئه ها ایستادگی و آن ها را خنثی کرده است و امنیت حاکم در کشور مرهون این تلاش ها است.

خاطرنشان می شود: در این همایش دو روزه که با هدف تبیین فعالیت های اطلاعاتی در چارچوب فقه اهل بیت (علیهم السلام) و با حضور جامعه اطلاعاتی کشور برگزار شد، از 309 مقاله رسیده 176مقاله پذیرفته و پس از بررسی در  کمیسیون های تخصصی شش گانه، مقالات برتر معرفی و از صاحبان آن ها تجلیل شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.