هویت انقلاب ما بر پایه اسلام و طرفداری مردم است92/11/20

http://bushehri.net/images/boshehri_l92_ll_159119.jpgنماینده مجلس خبرگان رهبری، اسلامیت و مردم را دو پایه و اساس حکومت اسلامی برشمردند و افزودند: هویت انقلاب ما بر پایه اسلام و طرفداری مردم است که باید با ایمان این مسیر را ادامه دهیم.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیرحوزه های علمیه سراسر کشور  تاکید کردند: عنصر بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب ایستادگی، مقاومت و اقدام از جمله عواملی است که می‌تواند در حفظ انقلاب موثر باشد.

آیت الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از کسانی که بیان می‌کنند با سلطه گران نمی‌شود درگیر شد، اظهار داشتند: ما قصد درگیر شدن با مستکبران را نداریم اما بنا نیست دستانمان را به علامت تسلیم بلند کنیم و با ضعیف برخورد کردن دشمنان را جسور کنیم که هر آنچه می‌خواهند در خصوص ملت ایران بیان کنند.

ایشان با ابراز تأسف از ادبیات مسئولان آمریکایی در قبال ملت ایران افزودند: برای مسئولان آمریکایی متأسفیم که بعد از این مدت هنوز ملت ایران رانشناخته‌اند.

امام جمعه قم اضافه کردند: معاون وزیر خارجه آمریکا می‌گوید که پولی که ما به ایران داده‌ایم باعث شد تا این دولت ایران برای فقرا غذا تهیه و در میان آنان توزیع کند که باید به آنان گفت ننگتان باد که با این ادبیات با ملت ایران صحبت می‌کنید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.