واکنش آیت الله حسینی بوشهری به کاهش ساعات درس دینی95/03/31

http://bushehri.net/images/20/1/454214/5858/8523%202.jpgمدیر حوزه های علمیه‌ کل کشور  با بیان اینکه من در جریان توجیهات شورای عالی برای کاهش زمان دروس دینی و قرآن نبودم خاطرنشان کردند: دغدغه‌ای که بسیاری از کارشناسان تربیتی امروز در خصوص این کاهش داشته‌اند دغدغه صحیحی بود که بنده نیز این دغدغه را به گوش شورا رساندم.

استاد سطوح عالي حوزه علميه قم حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در گفت و گو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها؛ در واکنش به خبر کاهش ساعات درس دینی و قرآن در دبیرستان‌ها توسط شورای عالی آموزش و پرورش اظهار داشتند: اگرچه من مدت ها بود که در جلسات شورای عالی آموزش و پرورش شرکت نکرده‌ بودم اما اعتراض خود را نسبت به کم شدن ساعات درسی دینی و قرآن توسط به گوش آنها رساندم.

نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري  با بیان اینکه من در جریان توجیهات شورای عالی برای کاهش زمان دروس دینی و قرآن نبودم خاطرنشان کردند: دغدغه‌ای که بسیاری از کارشناسان تربیتی امروز در خصوص این کاهش داشته‌اند دغدغه صحیحی بود که بنده نیز این دغدغه را به گوش شورا رساندم.

لازم به ذکر است از اواخر اسفند ماه سال 94 شورای عالی آموزش و پرورش اقدام به کاهش یکباره 4 ساعته درس دینی و قرآن در مقطع دبیرستان کرد که این موضوع با انتقاد بسیاری از کارشناسان در این زمینه همراه شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.