وجود دشمنان شيعه باعث رشد شيعيان شده است92/12/28

http://bushehri.net/images/banners/hamozmak291227%203.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور طی سخنانی فرمودند: ظرفيت حج بسيار بالاست. هرچه آمادگي زائر و مجموعه مرتبط با اين مجموعه بيشتر باشد، تأثيرگذاري حج بيشتر خواهد بود.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بيان اينكه در طول تاريخ، وجود دشمنان شيعه باعث رشد شيعيان شده است؛ تصريح كردند: بخش قابل توجهي از كتب بزرگان شيعي، در رد شبهات و واكنش به فعاليت مخالفان بوده است.
ایشان افزودند: در گذشته، بيشتر شبهات از طريق انتشار كتاب منتقل مي‌شد، به همين دليل تعداد شبهات محدود و مخاطبان آن شبهات هم محدود بود و با فاصله زماني قابل توجه، شبهات منتقل مي‌شد؛ اما اكنون با وجود امكانات جديد، شبهات بسيار سريع به مخاطب مي‌رسد. بنابراين استفاده از فناوري‌هاي جديد در پاسخگويي به سوالات و شبهات ضروري است

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم، با تجليل مجدد از فعاليت‌هاي آموزشي بعثه مقام معظم رهبري تصريح كردند: زوايا و افق‌هاي جديد براي فعاليت‌هاي بيشتر مديريت آموزش، همچنان باز است. ان شاء الله سطح آگاهي و آموزش، به گونه‌اي رشد كند تا آن دسته از روحانيون و نخبگاني كه در اين مديريت آموزش مي‌بينند، بتوانند همه نقش‌هاي تعريف شده در حج و زيارت را به خوبي ايفا كنند.

ایشان ادامه دادند: بنده به دليل آشنا بودن با مجموعه حج، اهميت و ضرورت كار را لمس مي‌كنم. اگر تمام امكانات بسيج شوند، تا براي فرصت زماني حج و عمره برنامه‌ريزي شود، جا خواهد داشت؛ زيرا به اصل كار اعتقاد داريم.
آيت الله حسيني بوشهري در پايان آمادگي حوزه علميه قم را براي همكاري‌هاي بيشتر با مجموعه آموزشي بعثه مقام معظم رهبري اعلام كرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.