وحدت رمز پيروزي مردم يمن است/ حمله خصمانه و نامشروع عربستان براي دنيا تبيين شود94/10/19

http://bushehri.net/images/namazjome/10/IMG15113073.JPGمدير حوزه هاي علميه کشور فرمودند: گرچه به سازمان هاي به ظاهر حقوق بشر اعتمادي نداريم؛ ولي بايد حمله خصمانه و نامشروع عربستان به يمن را براي دنيا تبيين کرد که به درخواست يک فرد مستعفي از قدرت نمي توان به کشوري حمله کرد.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» پيش از ظهر امروز در ديدار با جمعي از علماي برجسته يمن فرمودند: مقاومت ملت يمن به رغم تمام مشکلات، تحسين برانگيز است و ملت ما هم هميشه هم درد شما بوده است و اميدواريم با وعده نصرت الهي در اين کارزار به پيروزي برسيد.

ایشان افزودند: صحنه هايي که در يمن رخ داده است و گزارشي که در اين جلسه مطرح شد، بسيار ناراحت کننده است و اميدواريم که ملت شجاع و قوي يمن با اين عزم الهي که دارند در اين مسير موفق باشند.

مدير حوزه هاي علميه کشور بیان کردند: علاوه بر محاصره اقتصادي و مصادره بنادر و فرودگاه، يمن از نظر رسانه اي نيز به شدت محاصره هست و غير از ايران و چند رسانه محدود کمتر کسي در خصوص اين جنايات اطلاع رساني مي کند.

ایشان خاطرنشان کردند: ما و شما وظيفه داريم که فرياد مظلوميت شما را به گوش جهانيان برسانيم و شما نيز بايد در اين زمينه تلاش بيشتري داشته باشيد که اين جنايات را به گوش جهانيان برسانيد.

آيت الله حسيني بوشهري اظهار کردند: در خطبه هاي نماز جمعه در سراسر کشور، فرياد مظلوميت مردم يمن سرداده شده است و در عرصه هاي مختلف در کنار ملت يمن بوده ايم.

ایشان افزودند: رمز پيروزي انقلاب اسلامي ايران، علاوه بر وجود رهبري چون امام راحل، استقامت و پايداري و وحدت اين ملت بود؛ همه گروه ها و دسته جات به يک فرياد مبدل شدند؛ اعتقاد داريم در يمن نيز همه گروه ها با وحدت کلمه مي توانند به پيروزي برسند.

مدير حوزه هاي علميه کشور در ادامه فرمودند: اميدواريم که همه دسته ها و گروه ها و مجموعه هاي فعال در يمن بتوانند به بهترين شکل در کنار هم حضور پيدا کنند و ارزش هاي ديني را زنده کرده و دشمن را شکست دهند.

ایشان خاطرنشان کردند: اگر جهاد، مخلصانه باشد که مردم يمن آن را ثابت کرده اند، قطعا با پيروزي بر همه دشمنان همراه خواهد بود و اميدواريم اين پيروزي به زودي براي اين ملت حاصل شود.

آيت الله حسيني بوشهري اظهارکردند: حمله سعودي به يمن که بيش از 10 ماه است به طول انجاميده است و به بهانه حمايت از منصور هادي بود و ما مطلع بوديم که وي استعفا داده بود و از نظر قانوني نمي توانست وي از کشوري تقاضاي کمک کند که وارد يمن شود؛ اگر بتوانيد اين مطلب را براي دنيا تبيين کنيد و بهانه دروغين سعودي ها را از بين ببريد مي توانيد نشان دهيد که آنها حق نداشتند که به درخواست يک فرد مستعفي عمل کنند و در حقيقت اين حمله کاملا غير مشروع و خصمانه بوده است.

ایشان افزودند: گرچه به سازمان هاي به ظاهر حقوق بشر اعتمادي نداريم که اين مساله را نيز ثابت کرده اند و به شما هيچ مساعدتي نداشته اند؛ ولي قطعا اطلاع رساني به جامعه بين المللي به صورت فيلم و مصاحبه و عکس و... مي تواند تبيين بهتري از جامعه يمن و جنايات سعودي و ايادي آنها ارائه دهد و قطعا در نگاه و برنامه افکار عمومي در جهان نسبت به شما تاثيرگذار خواهد بود.

مدير حوزه هاي علميه کشور بیان کردند: ملت ايران و علماي حوزه علميه براي پيروزي انقلاب ملت يمن که محبان اهل بيت(ع) هستند، دعا مي کنند و اميدواريم ديدار بعدي ما در حالي باشد که پيروزمندانه اين جنگ را پشت سر گذاشته ايد و در اوج قدرت باشيد.

آيت الله حسيني بوشهري اظهار کردند: عبدالمالک بدرالدين را جواني شجاع، با اراده و مصمم يافتيم و در چهره ايشان نشاني از پيروزي را حس کرده ام و اميدواريم که اين پيروزي رخ دهد و اين ملت شجاع بر دشمنان بي رحم خود غلبه کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.