ورد سایر مسائل در مذاکرات هسته ای را محکوم می کنیم93/02/20

http://bushehri.net/images/namazjoume/145%201.jpgحضرت  آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کردند: دولت بخشی از انرژی‌ها را گران کرده است حتما مصلحتی دیدند و ما به این مسئله ورود نمی‌کنیم ولی عده‌ای کالاها را سلیقه‌ای گران می‌کنند.

ایشان افزودند: عده ای سوءاستفاده می کنند و برخی ها از مجموعه دولت کالاها را گران می کنند. این ملت تقاضای جدی از مسئولان دارد که با توجه به اینکه گرانی ها آزاردهنده است این مسئله را کنترل و مهار کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور، در بخش دیگری از سخنان خود به روند پرونده فناوری هسته‌ای ایران اشاره کردند و افزودند: این روزها بحث مذاکرات هسته ای داغ است و در چند روز آینده به طور جدی در مورد سندی که می خواهند منتشر کنند مذاکره می کنند.

ایشان با بیان اینکه دشمنان در پرونده هسته ای جمهوری اسلامی ایران در مسائل مختلفی از جمله درصد غنی سازی و راکتور آب سنگین اراک با ما اختلاف نظر دارند اظهار کرد: ما از عزیزان مذاکره کنندگان هسته ای به عنوان سربازان خط مقدم نظام همان گونه که مقام معظم رهبری حمایت می کنند، حمایت می کنیم اما به مذاکره کنندگان توصیه می کنیم که مراقب باشند کاری نکنند که دشمنان هوس کنند از خط قرمزهای ما عبور کنند.

آیت الله حسینی بوشهری نسبت به ورود برخی مسائل همچون حقوق بشر به پرونده مذاکرات هسته ای هشدار دادند و افزودند: الان زمزمه هایی به گوش می‌رسد که باید مسائل دیگر هم وارد صحنه مذاکره شود. ما به شدت هرگونه اقدامی برای وارد کردن سایر مسائل در مذاکرات هسته ای را از طرف این ملت و با بیان این ملت محکوم می کنیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.