وزیر امور خارجه فرانسه نمایندگی صهیونیست‌ها را بر عهده داشت92/08/24

http://www.bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476367812500.jpgعضو جامعه مدرسین حوزه، حضرت آیت الله سید‎هاشم حسینی‎بوشهری، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شدفرمودند: وزیر امور خارجه فرانسه که نمایندگی صهیونیست‌ها را بر عهده داشته و یا با آمریکایی‎ها همکاری می‌کردند در این بین کارشکنی کرد و مانع از به نتیجه رسیدن آن شد.

خطیب جمعه قم، با بیان اینکه ایران بار دیگر به صحنه مذاکرات باز خواهد گشت ابراز داشتند: ملت ما به آمریکا اعتماد ندارد و این امر ریشه در تاریخ کشور ما دارد و مربوط به سالهای اخیر نیست و حتی کودکان نیز دلایل این بی‌اعتمادی را می‌شناسند.

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري ابراز داشتند: در شرایطی که مذاکرات در حال انجام بود کنگره آمریکا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران تلاش می‌کرد و اوباما نیز اعلام کرد ادامه مذاکرات به معنی لغو تحریم‌ها نیست.

ایشان ابراز داشتند: در چنین شرایطی معلوم نیست که ما با چه کسانی طرف هستیم و کسانی که در داخل کشور به آن طرف مرز‌ها دل می‌بندند؛ بدانند که باید تنها به خداوند ملت و رهبری دل بست که این دلبستگی موجب پیروزی نهایی خواهد شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر حمایت از تیم مذاکره ایران ابراز داشتند: ما خواهان لغو تمام تحریم‌های ظالمانه دشمن هستیم اما اینگونه نیست که اگر دشمنان به توافق نرسیدند مشکلی ایجاد می‌شود چرا که ملت ما به خداوند اتکاء دارد.

مسئولان برای حل مشکلات معیشتی گام‌های بلندتری بردارند

آیت الله حسینی بوشهری اضافه کردند: ملت ما ملت صبوری هستند و انتظار دارند مسئولان با توجه به ذخایر خدادادی فراوان کشور، برای رفع مشکلات معیشتی قدم‌هایی بردارند هرچند که قدم‌هایی برداشته شده اما باید کامل‌تر شود تا ملت همواره در صحنه بماند و جانانه از کشور دفاع کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.