وهابي‌هاي سوريه کشتن شيعيان را راه ورود به بهشت مي‌دانند92/06/07

http://h-bushehri.ir/images/zaman/852852852.jpg مديرحوزه‌هاي علميه کشور فرمودند: سلفي‌ها و وهابي‌ها سوريه با اين تفکر مشغول کشتار شيعيان در سوريه هستند که با مخالفت و دشمني با شيعيان وارد بهشت مي‌شوند.
آيت‌الله سيد‌هاشم حسيني بوشهري ظهر دیروز در ديدار با اعضاي شوراي مرکزي جشنواره بين‌المللي امام رضا(ع) و جشن‌هاي دهه کرامت اظهار کردند: هرساله در اين جمع شاهد حضور جمع بيشتري نسبت به سال گذشته هستيم که اين نشان‌دهنده حقيقتي است که در زندگي اهل بيت(ع) وجود دارد.

 
ایشان تصريح کردند: بنده توفيق ندارم اما از شما مي‌خواهم که ما را در اين ثوابي که مي‌بريد، شريک کنيد چراکه قطعا تلاش‌هاي شما بي پاسخ نمي‌ماند و قطعا منتظر شفاعت اين بزرگواران هستيد.

عضو شوراي عالي حوزه هاي علميه فرمودند: ظرفيت‌هاي بالايي در حرم حضرت معصومه (س)در قم، حرم حضرت رضا(ع) و حرم حضرت شاه‌چراغ(ع) وجود دارد چراکه مردم کشورمان امام زادگان را پناهگاه خود مي‌دانند.

 
ایشان خاطر نشان کردند: ايران اسلامي ما امروز مانند جزيره اي امن ميان نقاط دور و نزديک عالم است و زندگي در اين کشور نيز احساس فضاي ارتباط با اهل بيت (ع) را به هر انساني مي‌دهد.

 
عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به جايگاه ارزشي دهه کرامت اظهار کردند: دهه کرامت شروع کار است تا ما بيمه شويم و در فضا قرار گيريم، البته با وجود ارزشمندبودن بايد اذعان کرد که بايد همواره در اين زمينه‌ها تلاش شود.

 
آيت الله حسيني بوشهري يکي از مشکلات جامعه امروز را عدم شناخت کافي اهل بيت(ع) دانستند و تصريح کردند: کار بنيادي همه نهاد‌هاي فرهنگي بايد بر سه محور معرفت و محبت و اطاعت از اهل بيت (ع) قرار بگيرد زيرا آنچه به عنوان ناهنجاري در جامعه امروز ما وجود دارد به علت دوري از اهل بيت است.

 
معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم با مثبت ارزيابي کردن مجموعه اقدامات حرم مطهر حضرت معصومه (س) و حضرت رضا(ع) در شناساندن مکتب اهل بيت (ع) تاکيد کردند: بنده علاقه‌مند هستم که به منظور برگزارشدن هرچه با شکوه‌تر سالروز شهادت امام صادق (ع) رسانه‌ها تمامي تلاش خود را انجام دهند.

 
مدير حوزه‌هاي علميه سراسر کشور درباره مسائل سوريه فرمودند: اتفاقاتي که امروز در سوريه شاهد هستيم نتيجه اين است که برخي افرادي که در سراسر جهان مسلمان مي‌شوند، به وهابيت و سلفي‌ها روي مي‌آورند و اين تفکر را دارند که در صورت مخالفت و کشتار شيعيان به بهشت وارد مي‌شوند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.