پاسداران از عوامل پیشرفت دین اسلام اند92/09/14

http://www.bushehri.net/images/1200000000.jpgآیت الله سید هاشم حسینی بوشهری: امدادهای الهی، قرآن، منش و اخلاق پیامبر و حضور پاسداران و مجاهدان در کنار پیامبر از عوامل و دلایل ماندگاری و پیشرفت دین اسلام بود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در جمع کارکنان سپاه امام صادق(ع) استان با اشاره به اخلاق پاسداری و ویژگی مدافعان دین افزودند: جدای از امدادهای الهی، قرآن و منش و اخلاق پیامبر، اگر انسان‎های فداکار و مطیع محض پیامبر در کنارش نبودند دین خدا بی‎پناه می‎ماند و این پاسداران بودند که دین خدا را یاری کردند.

عضو شوراي عالي حوزه‎هاي علميه اضافه کردند: خداوند امدادهای خود را از اولیاء خود قطع نمی‎کند اما زمینه‎های اجتماعی و یاری رسانی‎ها نقش تعیین کننده‎ای در سرنوشت آنان دارد.

مدیر حوزه‎های علمیه کشور با اشاره به ویژگی کسانی که در کنار پیامبران قرار می‎گیرند، بیان داشتند: سست نشدن، احساس ضعف نکردن در مشکلات و نترسیدن از غیر خدا مهمترین ویژگی یاوران دین خداست که بخاطر این ویژگی‎ها خداوند آنها را دوست دارد.

امام جمعه قم ادامه دادند: از دیگر ویژگی پاسداران دین خدا این است که جانشان برایشان مهم نیست بلکه نگران بخشش از جانب پروردگار خویش هستند که باید در این مسیر یقین داشته باشند نه مانند برخی از اصحاب پیامبر که دچار چه کنم چه کنم و تردید بودند.

ایشان فرهنگ دینی ما را شامل باورها، ارزش‎ها و رفتارها عنوان کردند و افزودند: ایمان به خدا از خصوصیات رفتاری پاسداران است که باور قلبی، اقرار با زبان و عینیت آن در رفتار از مراحل این ایمان است.

حضرت آیت الله حسینی‎بوشهری خاطر نشان کردند: اگر ایمان به خدا، توکل به خدا و یاد خدا و تبعیت پاسداران و بسیجیان از امام و رهبری در دفاع مقدس و بعد از آن نبود، انقلاب مدیریت نمی‎شد و پیش نمی‎رفت.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در پایان بیان کردند: هر چه انس با قرآن و اهل بیت و انجام واجبات و مستحبات و دوری از گناهان در فردی بیشتر باشد به همان درجه بار مسئولیت وی نیز بیشتر است و خدای ناکرده اگر دچار غرور شدیم، شکست می‎خوریم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.