پایان نامه نویسان با ابتکار و خلاقیت به منویات رهبری لبیک بگویند94/12/11

http://bushehri.net/images/0bushehri/IMG14510001.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» پیش از ظهر دیروز در هم اندیشی «ایده های برتر در پایان نامه های ممتاز دین پژوهی» که در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، اظهار داشتند: چند سالی است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بارها یکی از دغدغه های جدی خود را در عرصه پژوهش و تولید علم، با بیانات گوناگون و با مخاطبان گوناگون مطرح کرده اند و البته هنوز آن گونه که مورد انتظار است، پاسخی از سوی حوزویان و دانشگاهیان داده نشده؛ ولی عرصه هایی برای حضور در زمینه های پژوهش، نظریه پردازی، تولید علم، تحریر مقالات و تألیف کتب به چشم می خورد که باید ارتقاء پیدا کند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم ابراز داشتند: پایان نامه نویسی یکی از عرصه هایی است که بسیار می تواند در این عرصه نقش آفرین بوده و رساله نویسان می توانند با ابتکار، خلاقیت، توجه به اولویت ها، به روز بودن و ... به منویات رهبر معظم انقلاب لبیک بگویند.

مدیر حوزه های علمیه خاطرنشان ساختند: اگر بخواهیم به تتبع محض گرفتار نشده و دچار کج روی نشویم، نباید به صرف جمع آوری یک مجموعه اطلاعات بسنده کنیم؛ بلکه راه کار این است که به اصول و شاخص ها  به صورت نظام مند، اهمیت داده و از آن استفاده نماییم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.