پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن 94/12/01

http://bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476416562500.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم تصریح کردند: همه در راهپیمایی از هر سلیقه‌ای با شعار پایبندی به آرمان‌های انقلاب و نیز شعارهای مبارزه با استکبار، حمایت از مظلومان و لزوم تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی شرکت کردند، چرا که وقتی پای منافع ملی در میان است منافع شخصی کنار می‌رود و صحبت از هویت ملی به میان می‌آید که بهمن هویت ملی و اسلامی ما است.

امام جمعه قم ادامه دادند: این راهپیمایی به دشمنان اسلام نشان داد با وجود همه تبلیغات شبانه روزیشان، مردم ایران همچنان هستند و عکس خواسته‌های شما عمل می‌کنند. همچنین این راهپیمایی به دوستان انقلاب این پیام را داد که ملت حامی شماست و برای مسئولان حاوی این پیام بود که نباید مردم را در چالش‌ها فراموش کنند.

ایشان با بیان اینکه دشمنان ما برای سرد کردن ملت نسبت به حضور در انتخابات تبلیغات سنگینی را راه اندازی کرده اند، فرمودند: دشمن گاهی اصل انتخابات و گاهی نیز شورای نگهبان را زیر سئوال می‌برد و برای شخصیت‌هایی خط و نشان می‌کشد.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان کردند: ملت ما باید توجه داشته باشد هر گلایه‌ای هم که داشته باشند، ولی در روز انتخابات حضور پرشوری باید داشته باشند، چرا که تعداد آرای شما مردم پاسخ محکمی به دشمنان انقلاب و اسلام است.

ایشان با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی جایگاه مهم قانونگذاری است، افزودند: در انتخابات به نمایندگانی باید رأی دهید که پایبند به آرمان‌های انقلاب و اسلام‌ هستند و دلسوز مردم باشند و منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح می‌دهند.

عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فرمودند: انتخاب مقام معظم رهبری و برکاتی که ایشان برای نظام داشته‌اند برگ زرینی از وظیفه مجلس خبرگان بوده که انجام داده است و لذا این مجلس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.