چگونه یک طلبه مورد عاق امام زمان(عج) قرار می گیرد؟92/11/10

http://bushehri.net/images/1200000000.jpgنماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری طی سخنانی در جمع طلاب با بیان این که اگر به علوم دین، رفتارهای خود، درس خواندن و اخلاق بی توجهی کنیم مورد عاق امام زمان(عج) قرار می گیریم، تصریح کردند: اگر در جامعه مشاهده کردیم که هیچ تاثیرگذاری نداریم، باید به درون خود بنگریم تا متوجه شویم خدا روی ما حسابی باز نکرده است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه یکی از مهم ترین گام های طلبگی را مراقبت از زبان دانستند وبیان کردند: بسیاری از گناهان از زبان ناشی و جاری می شود به همین دلیل باید از گفتن سخنان بی دلیل که گاهی موجب غیبت، تهمت و دروغگویی می شود، پرهیز کرد.

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري با تاکید بر اینکه شرایط تاثیرگذاری و ایفای نقش طلاب امروز با روزهای نخست انقلاب متفاوت است، خطاب به طلاب آذربایجانی ابراز داشتند: موقعیت استان شما خاص است؛ چرا که موارد تهدیدکننده اعتقادات مردم در این خطه با گذشته بسیار متفاوت است.

امام جمعه قم با بیان این که قطعا از نگرانی های  پیرامون فعالیت ها و برنامه ریزی ها برخی گروه ها در استان خود بی خبر نیستید، فرمودند: باید خود را از لحاظ آمادگی و تسلط به مسائل روز و نقش آفرینی در جامعه تقویت کنید.

مدیر حوزه های علمیه کل کشور  با تاکید بر اینکه باید سعی کنیم دین خدا را آن گونه که می باشد، دریافت کرده و بر اساس آن عمل کنیم، خاطرنشان کردند: اگر طلبه ای، از روزهای نخست دوران طلبگی دچار انحراف فکری شود، آثار منفی وی بیشتر از برکاتش خواهد بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.