کاندیداها اخلاق اسلامی را در انتخابات زیر پا نگذارند94/11/29

http://bushehri.net/images/41/222/8757452/20/90/IMG08451048.jpgنماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری فرمودند: برخی از کاندیداها اخلاق اسلامی در عرصه انتخابات را رعایت می‌کنند و برخی هم برای کسب آرا اخلاق و منش را زیر پا می‌گذارند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» صبح دیروز در جمع مردم طلحه دشتستان، با بیان اینکه منطقه دشتستان امسال از بارش رحمت الهی برخوردار بود، اظهار داشتند: با توجه به بارندگی در منطقه دشتستان ضمن شادآبی و نشاط منطقه، همه اقشار به ویژه کشاورزان نیز از این نعمت الهی برخوردار شدند.

ایشان با اشاره به اینکه فضای کشور یک فضای دینی و مذهبی است تصریح کردند: فضای حاکم در کشور دینی و مذهبی است که باید همه تلاش کنند با تحقق فرایض دینی و مذهبی این فضا حفظ شود، تا نعمات و برکات الهی بیش از پیش نصیب مردم گردد.

کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری فرمودند: انسان همواره در معرض و میدان آزمایش‌های الهی است که عاقبت به خیر کسی است که از این امتحان سربلند بیرون بیاید.

آیت الله حسینی بوشهری انتخابات را یکی از آزمون‌ها دانستند و تاکید کردند: انتخابات و دفاع مقدس از صحنه‌هایی است که  مردم ایران مورد امتحان قرار گرفته‌اند و همواره سربلند بیرون آمده‌اند.

ایشان با تاکید بر حفظ حرمت افراد شرکت‌کننده در انتخابات فرمودند: برخی از کاندیداها اخلاق اسلامی در عرصه انتخابات رعایت می‌کنند و برخی هم برای کسب آرا اخلاق و منش را زیر پا می‌گذارند.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر افزودند: انتظار رهبر معظم انقلاب این است که کاندیداها و مسئولان ستادهای انتخاباتی نامزدها با حفظ حرمت‌ها و فضای اسلامی وارد رقابت انتخابات شوند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.