کاندیداهای انتخابات با رعایت قانون دست دشمنان را کوتاه کنند94/12/03

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman2%204.jpgنماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات باید با رعایت قانون دست دشمنان را کوتاه کنند فرمودند: رعایت اخلاق انتخاباتی برای حضور پرشکوه مردم در عرصه انتخابات ۷ اسفند امری مهم و ضروری است.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در برنامه‌تلویزیونی انتخابات خبرگان که از سیمای مرکز بوشهر پخش می‌شد اظهار داشتند: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی یک فرصت و آزمون دیگری پیش روی ملت ایران قرار دارد.

ایشان ضرورت شرکت در انتخابات را مورد بررسی قرار دادند و فرمودند: شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است.

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر با بیان اینکه مردم حق دارند در سرنوشت جامعه شرکت کنند تصریح کردند: در عرصه انتخابات که عرصه مشارکت در سرنوشت خود و جامعه است مردم حق دارند شرکت کنند و رای و نظرشان که ارزشمند و اساسی است ارائه دهند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است بیان داشتند: تکلیف شرکت در انتخابات متوجه همه مردم است، چرا که اگر در این عرصه بی‌تفاوت باشیم نظام با دخالت دشمنان خدشه‌دار می‌شود.

ایشان تاکید کردند: اگر در انتخابات شرکت نداشته باشیم انقلاب و نظام اسلامی مورد خطر قرار می‌گیرد که ممکن است دشمنان طمع ورزند و در سرنوشت کشور ورود و دخالت کنند.

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر با بیان اینکه نظام اسلامی ایران یک نظام مردم سالاری دینی است تصریح کردند: نهادها و مجالس نظام اسلامی ایران بر اساس آراء مردم تشکیل می‌شود که انتخاب رئیس جمهور، مجلس شورای اسلامی و دیگر عرصه‌ها بر اساس رای و آراء مردم است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه تشکیل مجلس خبرگان رهبری نیاز به رای مردم دارد فرمودند: مجلس خبرگان جایگاه مهم و  ویژه‌ای در کشور دارد که مردم نقش تعیین کننده‌ای در این عرصه دارند.

ایشان با بیان اینکه تمام مراحل انقلاب به رای مردم تصویب شده بیان کردند: اصل نظام اسلامی با رای مردم تصویب شد که در این عرصه مردم مشارکت جدی در سرنوشت خودشان و نظام اسلامی و بالندگی حکومت اسلامی داشتند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رای مردم جایگاه بسیار تعیین کننده‌ای در نظام اسلامی ایران دارد بیان کردند: در نظام سیاسی ایران جایگاه مجلس خبرگان رهبری جایگاه ویژه‌ای است که حضور و مشارکت مردم در این عرصه نقش اساسی و کلیدی دارد.

ایشان با بیان اینکه مجلس خبرگان رهبری در قانون اساسی یک اصل مهم است فرمودند: مجلس خبرگان رهبری وظیفه تعیین ولی فقیه و رهبری جامعه اسلامی برعهده دارد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با بیان اینکه جایگاه مجلس خبرگان رهبری یک جایگاه تخصصی و کارشناسی است افزودند: تعیین رهبری را نمی‌توان به عهده همه مردم واگذار کرد چرا که این مهم بر عهده کارشناسان فقیه گذاشته شده است.

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر افزودند: مردم با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای مجلس خبرگان رهبری، نمایندگانی با ویژگی‌ خاص انتخاب می‌کنند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه حضرت امام راحل توجه ویژه‌ای به مجلس خبرگان رهبری داشتند تاکید کردند: امام راحل در وصیت نامه سیاسی الهی خود مسامح در انتخابات مجلس خبرگان را سبب بروز آسیب به اسلام و کشور عنوان کرده‌اند.

ایشان با بیان اینکه حضور در انتخابات مجلس خبرگان امری ضروری و مهم است فرمودند: حضور در انتخابات 7 اسفند تکلیف الهی است چرا که اگر در این عرصه شرکت نکنیم آسیبی جدی ممکن است به کشور و نظام وارد شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزودند: مردم استان بوشهر دارای سابقه درخشانی در مبارزه با استعمار و اسکتبار و دفاع مقدس دارند که وجود شهدای والامقام، جانبازان و آزادگان موید این ادعا است.

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از انقلاب بیان کردند: در آستانه ورود به یک آزمون بزرگ و مهم در 7 اسفند روز رای گیری و شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار داریم که حضور در این عرصه نشان از حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از انقلاب است.

ایشان با بیان اینکه نگاه تمام جهانیان در 7 اسفند نگاه برای حضور مردم در عرصه انتخابات است تصریح کردند: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ایران ماه‌هاست که می‌خواهند با تبلیغات، مردم را برای حضور در عرصه انتخابات دلسرد کنند.

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر با بیان اینکه مردم با مشارکت جدی دشمنان را ناامید می‌کنند بیان کردند: وحدت، همدلی و همزبانی یکی از ویژگی‌هایی است که مردم باید داشته باشند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه تبدیل فضای انتخاباتی به فضای اختلاف و تفرقه از اهداف دشمن است تاکید کردند: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرده‌اند حضور در انتخابات عمل به عبادت است که مردم موظف هستند در این عرصه حضور حداکثری داشته باشند تا دشمن نتواند به اهداف خود دست یابد.

ایشان با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات باید با رعایت قانون دست دشمنان را کوتاه کنند فرمودند: رعایت اخلاق انتخاباتی برای حضور پرشکوه مردم در عرصه انتخابات 7 اسفند امری مهم و ضروری است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.