کشورها در جهان امروز به‌دنبال تقويت قدرت دفاعي خود هستند/ ايران مستثني نيست95/01/18

http://bushehri.net/images/0bushehri/1/IMG16470702.jpgنماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري با اشاره به افرادي که مخالف افزايش قدرت دفاعي کشور هستند، اظهار داشتند: اگر اين افراد کمي به شرايط کشور و شرايط بين‌المللي توجه مي‌کردند، هيچ‌گاه چراغ سبز به دشمنان نشان نمي‌دادند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» مدير حوزه‌هاي علميه کشور با اشاره به بيانات اخير رهبر انقلاب در جمع مداحان اهل بيت اظهار داشتند: امروز هر کشوري به دنبال تقويت قدرت دفاعي خودش است و ما هم در اين بين مستثني از ساير کشورها نيستيم.

ایشان افزودند: دشمنان جمهوري اسلامي پيش از اين 8 سال جنگ را به ما تحميل کردند و امروز هم گاهي با تحريم و گاهي با تهديد در مقابل ملت ما صف آرايي کرده اند.

مدير حوزه‌هاي علميه کشور فرمودند: دشمنان نمي‌خواهند که کشور اسلامي ما از توان لازم از جمله توان موشکي برخوردار باشد و ما بايد طبق قرآن کريم عمل کنيم و همانطور که قرآن مي‌فرمايد: «وأعدوا لهم ما استطعتم من قوة» بايد تمام توان دفاعي خودمان را در مقابل دشمن حفظ کنيم.

آيت الله حسيني بوشهري با اشاره به افرادي که مخالف افزايش قدرت دفاعي کشور هستند اظهار داشتند: اگر اين افراد کمي به شرايط کشور و شرايط بين المللي توجه مي‌کردند، هيچ گاه چراغ سبز به دشمنان نشان نمي‌دادند.

ایشان در پایان افزودند: دشمنان ما با شنيدن اينگونه تعبيرات و حرف‌ها طمع‌ورزي مي‌کنند و زياده‌خواهي‌هايي که دارند بيشتر مي‌شود و تنها راهي که ما داريم وحدت، يکپارچگي و همدلي و تقويت قدرت کشور است تا بتوانيم دشمنان را از توطئه و تجاوز نسبت به جمهوري اسلامي ايران مايوس کنيم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.