گرایش به تشیع به برکت انقلاب اسلامی است92/11/19

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2013.jpegمدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری  طی سخنانی با تأکید بر این‌که امروز گرایش به مکتب تشیع از اقصی نقاط جهان مشاهده می‌شود، ابراز کردند: هرچند امروز تکفیری‌ها با اعمال نا شایست خود به دنبال بد نام کردن شیعه هستند اما امروز به برکت انقلاب امام راحل گرایش به تشیع فراگیر شده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم کلام شهید مطهری در مورد امام را مورد توجه قرار دادند و افزودند: شهید مطهری پس از دیدار با امام خمینی(ره) در پاریس گفت: امام به راه و هدف خود باور دارد و ملت را خوب شناخته و به خدا نیز باور دارد بنابراین تردیدی در پروزی امام نیست.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که امام خمینی(ره) تربیت شده حوزه است، تأکید کردند: روحانیت همانگونه که در انقلاب و دفاع مقدس پیش قدم بود امروز نیز وظیفه سنگینی بر عهده دارد و باید در تمام عرصه‌ها پیش قردم باشد.

امام جمعه قم حضور روحانیت در دفاع مقدس را سبب تقویت و حفظ روحیه رزمندگان دانستند و اظهار کردند: یکی از فرماندهان دفاع مقدس در این باره بیان کرد بخش قابل توجهی از پیروزی ما مرهون خط شکنی‌های روحانیت بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.