یادواره 4 شهید بیدخون عسلویه برگزار شد94/12/06

http://bushehri.net/images/0000/9/641779IMG-20160224-WA0028.jpgدر آیینی با حضور نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته»یادواره چهار شهید بیدخون عسلویه برگزار شد.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» صبح دیروز در چهارمین یادواره شهدای بیدخون اظهار داشتند: قبل از اینکه سپاه و بسیج عزیز ما برای شهدا یادواره برپا کنند خداوند متعال در جای جای قرآن کریم برای این شهدا یادواره برگزار کرده با آیه‌های متفاوتی که بیان شده است.

ایشان با بیان اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا افزودند: فرزندان ما که در آن زمان نبوده‌اند می‌دانند که پدرانشان چه فداکاری‌ها و چه جانفشانی‌ها برای این انقلاب کرده‌اند.

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان کردند: قرآن می‌فرماید شما همیشه دشمن دارید یکی از راه‌های نا‌امید کردن این دشمنان عطر آگین کردن فضاهای شهر ما به وسیله عطر شهدا است.

آیت الله حسینی بوشهری با تقدیر از برگزارکنندگان مراسم یادواره شهدای روستای بیدخون فرمودند: باید همانند شهیدان تکلیفمان را بشناسیم و به آن عمل کنیم.

ایشان ابراز داشتند: علت علاقه امام (ره) و امام خامنه‌ای (مد ظله) به شهیدان هم به خاطر ویژگی‌های این شهداست، به خاطر راضی بودن رضای خدای شهدا و بخاطر سبک زندگی شهیدان است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری یادآور شدند: اینکه این چند روز در استان هستم به خاطر انتقال پیام امام (ره) و رهبری عزیز است و باید این ماموریت را به نحو مطلوب انجام دهیم.

بر اساس این گزارش، در این مراسم یاد و خاطره چهار شهید والامقام بیدخون عسلویه به نام‌های عبدالحسین بامری، قنبر قنبری، رجب بیدخونی و حسن آگوشی گرامی داشته شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.