یادواره شهید زین‌الدین و 6 هزار شهید قمی برگزار شد 92/08/28

http://www.bushehri.net/images/IMG22220106.jpgبیستمین یادواره سردار شهید زین الدین و 6 هزار شهید استان قم با حضور حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و دیگر شخصیت های حوزوی، در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد. 

بیستمین یادواره سردار شهید مهدی زین الدین، سرداران و 6 هزار شهید استان قم و گرامی‌داشت سالگرد آزادسازی سوسنگرد، با حضور حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، آیت الله یزدی، رییس جامعه مدرسین حوزه، آیت الله خرازی، عضو جامعه مدرسین، حجج اسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، آشتیانی، معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه، مسئولین حوزوی و استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم شهید پرور و ولایت‌مدار قم، در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س)برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، سردار مهدی مهدوی نژاد ضمن خیرمقدم با ارائه گزارشی از فعالیت های ستاد یادواره، گفت: دشمنان در تلاش هستند تا ما را از ادامه راه شهیدان، عزت، آزادی، آزادگی و استقلال که همان راه امام حسین(ع) است را بازدارند.

در ادامه، آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد با بیان این که شهادت و پایمردی شهدا و ایثارگران، کشور را بیمه کرد، گفت: در دوران دفاع مقدس، تمام قدرت های دنیا علیه ایران اسلامی هم قسم شدند، اما دلاوری های شهدا، آنان را مجبور به عقب نشینی کرد و جنگ با ذلت صدام و دشمنان تمام شد.

آیت الله علم الهدی با تاکید بر این که موضع منفعلانه آمریکا در مقابل ایران حاصل خون شهدا است، ابراز داشت: آمریکا می گوید بن علی، مبارک، آل خلیفه و ... در قدرت باشند، اما ملت ها در مقابل آن ایستاده اند.

برپایه این گزارش، خاطره‌گویی و مدیحه سرایی حاج علی مالکی نژاد از رزمندگان دوران دفاع مقدس، از دیگر بخش های این یادواره بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.