دشمن همچنان به خاک ایران طمع دارد92/07/19

http://www.bushehri.net/images/busshehri/12/IMG09421001.jpgنماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان فرمودند:تهدیدها علیه ایران تمام نشده است و دشمن همچنان به خاک ایران طمع دارد.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح امروز در جمع مسئولان استان بوشهر در روستای بحیری دشتی با اشاره به  راه‌های حفظ و بقای انقلاب اسلامی  اظهار داشتند: چه کنیم که  ادامه راه در رابطه با انقلاب اسلامی روشن‌تر، زیباتر و درخشنده‌تر از آن چیزی باشد که تاکنون ملت ما در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزودند: دشمنان انقلاب ما روز به روز نقشه‌ها و توطئه‌های جدیدی برای از بین بردن انقلاب طراحی و برنامه‌ریزی می‌کنند.

ایشان خاطرنشان کردند: سوال کلیدی و اساسی این است که ما چه کنیم و چه کار ارزشمندی از ما ساخته است که بتوانیم هم در مقابل موانع دشمن ایستادگی کنیم و هم راه را پرشتاب آن چنان جلو ببریم که در حقیقت در مقابل خون شهیدانمان ادای وظیفه و تکلیف کرده باشیم.

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري فرمودند: چرا بعد از 26 سال از نبرد حماسی عزیزانمان در دریای نیلگون خلیج فارس باز هم مراسم برگزار می‌کنیم عده‌ای معتقدند این قضایا را تمام کنید و پرونده جنگ، شعارهای انقلابی و پرونده آنچه که مربوط به 8 سال دفاع مقدس است ببندید. این عده  در گوشه و کنار به مسئولان و ملت ما توصیه می‌کنند و می‌گویند مردم ما نیاز به آرامش و آسایش دارند کام مردم را با برگزاری این جلسات و یادآوری دوران سخت دفاع مقدس در این عصر تلخ نکنید.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور بیان داشتند:  چرا رزمندگان ما به دفاع پرداختند و سینه‌ها را در مقابل گلوله‌های دشمن سپر کردند و چرا شهید مهدوی باید میخ‌های بلند از سر کینه دشمن به سینه او کوبیده شود.

ایشان اضافه کردند: رزمندگان ما رفتند تا از دین، آرمان‌ها، ارزش‌ها و از خاک میهن اسلامی دفاع کنند چون ایران اسلامی به عنوان قلب تپنده جهان اسلام آن روز در محضر خطر و توطئه دشمن بود.


معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم فرمودند: آیا تهدیدها تمام شده است؟ دشمنان ما دست آشتی به سوی ما دراز کرده‌اند و نسبت به دین، ارزش‌ها، باورهای و خاک ما طمع ندارند؟ اگر چنین خبری دارید به ما هم اطلاع بدهید.

امام جمعه موقت قم خاطر نشان کردند: آنچه ما امروز می‌بینیم و می‌شنویم با تمام صداقت مسئولان جمهوری اسلامی، بعد از مذاکرات و صحبت‌ها، بلافاصله اعلام می‌کنند گزینه نظامی روی میز همچنان باقی است.

ایشان تاکید کردند: رزمندگان دچار خواب غفلت نشوید، ملت ایران دچار خوش باوری نشوید، هنوز دشمن شما چنگ و دندان نشان می‌دهد و دشمن  در کنار شما در جای دیگری قرار گرفت همان برنامه‌ها، تهدیدها و همان طراحی را دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.