مسئولان گره‎گشاي کار مسلمانان باشند/اعتقاد به کمک رساني تقويت شود92/04/28

http://h-bushehri.ir/images/zamanm/IMAGE635045175505468750.jpgرئيس هيئت علمي بعثه مقام معظم رهبري با بيان اينکه مسئولان گره گشاي کار مسلمانان باشند، فرمودند: شتاب براي رفع مشکلات و نابساماني‎ها و نيز گوش فرا دادن به سخنان خيرخواهانه ديگران از جمله ويژگي‎هاي مديران موفق است در صورتي که همه مسئولان اين موارد را رعايت کنند آنگاه ايران اسلامي به مدينه فاضله تبديل خواهد شد.

 آيت الله سيد هاشم حسيني‎بوشهري پيش از ظهر دیروز در همايش بزرگداشت هفته بهزيستي که در سالن ورزشي شهداي بهزيستي قم برگزار شد روايتي از امام جواد(ع) را مورد توجه قرار دادند و اظهار کردند: مديران در نظام اسلامي بايد داراي ويژگي هايي باشند که نخستين مورد آن گره‎گشايي از کار مسلمانان است.
مدير حوزه‎هاي علميه سراسر کشور با تاکيد بر تکيه بر عنايات الهي و توکل بر ذات اقدس الهي خاطرنشان کردند: گاهي اوقات رابطه ميان ما و خداوند چندان تعريف شده نيست و اعتقاد به کمک رساني او تقويت نشده است.
ایشان ادامه دادند: مددجويان و معلولان نيز از خداوند مي‎خواهند که با وجود تمام کمبودهايي که دارند بتوانند شکرگزار نعمت‎هاي او باشند.
آيت الله حسيني‎بوشهري فعاليت خالصانه مسئولان سازمان و ادارت کل بهزيستي را مورد توجه قرار دادند و عنوان داشتند: حقيقتاً تحت تاثير فعاليت‎هاي سازمان بهزيستي قرار گرفته‎ام و همه مردم ايران بايد شکرگزار چنين نعمتي باشند.
امام جمعه قم با تاکيد بر رصد مشکلات توسط مديران و تلاش براي حل آنها فرمودند: بايد براي بهبود شرايط به نصيحت‎هاي مشفقانه ديگران گوش فرا داد.
ایشان با بيان اينکه خدمات و کمک‎هاي دولت‎‌هاي نهم و دهم و مديران استاني به مددجويان بهزيستي قابل تقدير است اظهار کردند: همه عوامل تا جايي که توان دارند در تلاش هستند تا بتوانند شرايط بهتري را براي معلولان، مددجويان و تمام کساني که در معرض آسيب‎هاي جسمي و اجتماعي هستند فراهم کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.