آیت الله حسینی بوشهری: فراموشی واقعه غدیر بشریت را به انحراف می کشاند92/08/03

http://www.bushehri.net/images/slideshow/124575.JPGمدیر حوزه های علمیه کشور تاکید کرد: فراموشی واقعه غدیرخم در طول تاریخ، بشریت را به انحراف کشانده است.

 

حضرت آیت الله ˈ سید هاشم حسینی بوشهری روز پنجشنبه در حاشیه مراسم بازسازی واقعه غدیرخم در گفت و گو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها با اشاره به جایگاه والای غدیرفرمودند: هرکس پیام عاشورا که ولایت مداری و رسالت امامت است را فراموش کند به خطا می رود.
ایشان افزودند: واقعه غدیر خطی در امتداد تاریخ ترسیم کرد تا افراد و کسانی که در حیرت و تنهایی هستند با یادآوری وقایع این روز در راه مسیر حق قرار گیرند.

ایشان با اشاره به اینکه عید غدیر خم عید همه بشریت است، بیان داشتند: این عید تنها مختص به شیعیان و جامعه اسلامی نیست بلکه راهی است برای کسانی که می خواهند به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کردند: غدیر خم ترسیم کننده راه صحیح بشریت است که به کارگردانی خداوند و به دست پیامبر اسلام(ص) رقم خورد تا کسی را جانشین خویش انتخاب کند که خداوند او را برای هدایت مردم برگزیده است.

مدیر حوزه های علمیه کشور، ادامه دادند: فرهنگ عاشوا و نهضت حسینی(ع) نشات گرفته از واقعه غدیر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.