اتحادیه اروپا چهره واقعی اش را نشان داد92/05/02

http://www.h-bushehri.ir/images/zamanm/IMAGE634812310941250000.jpgمدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور فرمودند:‌ اتحادیه اروپا با معرفی شاخه نظامی حزب‌الله لبنان به عنوان تروریست، حرکت دیگری را در جهان آغاز کرد تا دنیا با ماهیت و هویت آنها بیشتر آشنا شوند و شکست دیگری بر شکست‌های آنان اضافه شود.

آیت الله سید هاشم حسینی‎بوشهری با اشاره به اقدام اتحادیه اروپا در معرفی حزب‌الله لبنان به عنوان گروه تروریستی، فرمودند: این حرکت اتحادیه اروپا درباره تروریستی خواندن شاخه نظامی حزب‌الله، از ظالمانه‌ترین دیدگاه‌هایی است که در جهان معاصر ما مطرح است.

 

ایشان  با اشاره به حمایت‌های اتحادیه اروپا از گروه‌های تروریستی که در مسیر کسب منافع آنها گام بر می‌دارند، تصریح کردند: اتحادیه اروپا در روز روشن از گروه‌های تروریستی که زن و کودک، پیر و جوان را تررو می‌کند، حمایت کرده و ‌آنها را از نظر تسلیحاتی مجهز می‌کند.

 

عضو خبرگان رهبری با بیان این که در سراسر جهان زمانی که تروریست‌ها به نفع دنیای استکبار حرکت ‌می‌کنند، اتحادیه اروپا نیز با تمام امکانات از آنها جانب‌داری می‌کند، افزودند: در مقابل، حزب‌الله لبنان که برای استقلال کشورش در برابر رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند، به عنوان گروه ترورسیتی معرفی می‌شود!

 

امام جمعه قم چنین اقدامی را مشخص شدن بیشتر چهره واقعی اتحادیه اروپا دانسته و بیان کردند: آنها گمان می‌کنند جهانیان به این رفتارها توجه ندارند؛ در صورتی که سخت در اشتباه‎اند؛ زیرا دنیا مواضع اروپا و استکبار را شناخته است.

 

آیت الله حسینی‎بوشهری با اشاره به شکست اروپا و استکبار در سوریه، تصریح کردند: همگان فهمیده‌اند که این‌ها به حقوق بشر آن گونه که مدعی‎اند، پایبند نیستند و به موازین و قوانین بین‌المللی که درباره آن ادعا سینه چاک می‌کنند، بی توجه هستند.

 

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه با تأکید بر این که اتحادیه اروپا تنها به منافع استکبار می‌اندیشند، اظهار داشتند:‌ هر جا که اهداف و منافع آنها به خطر بیافتد، ‌حقوق بشر را پایمال و به مردم ظلم کرده و شدید‌ترین جنایت‌ها را رقم می‎زنند.

 

مدیر حوزه‌های علمیه  سرار کشور خاطرنشان کردند: امروز شاهدیم که نظام‌های استبدادی به تمام معنا، مورد حمایت آنها هستند، ولی نظامی‌هایی که با اتکا به رأی مردم در مسیر حفظ استقلال خود تلاش می‌کنند،‌ با توجه به این که این استقلال در تضاد با منافع آنهاست، با زور و ظلم و ستم و تهدید وارد می‌شود.

 

ایشان در پایان تصریح کردند: اتحادیه اروپا با این اقدام خود حرکت دیگری را در جهان مطرح کرد تا دنیا با ماهیت و هویت واقعی آنها بیشتر آشنا شود و شکست دیگری بر شکست‌های آنها اضافه شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.