اسلام، دين مردم‌داري و دموکراسي و مردم‌سالاري است94/10/08

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%201.jpegمدير حوزه‌هاي علميه کشور و نماينده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري فرمودند: اسلام دين مردم‌داري و دموکراسي و مردم‌سالاري است.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» عصر دوشنبه در جمع کارکنان مجتمع گازي پارس جنوبي اظهار داشتند: زيباترين تعابير در مورد حضرت محمد(ص) در قران کريم آمده است که به صفاتي همچون مردمي‌بودن، خيرخواهي، دلسوزي و عشق به امت اشاره شده است.

ایشان با اشاره به اينکه در قرآن اشاره شده که پيامبري از جنس انسان براي هدايت انسان‌ها فرستاده شده است، اضافه کردند: کسي به عنوان پيامبر فرستاده شده است که انسان است و تنها يک تفاوت دارد ‌و آن هم دريافت وحي است.

نماينده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري تصريح کردند: پيامبر اسلام نيز مي‌فرمايند که من غمخوار شما هستم و دلسوز شما هستم و مشکلات مردم براي من قابل تحمل نيست و براي رفع آنها تلاش مي‌کنم.

ایشان با اشاره به اينکه اسلام‌ستيزان مدعي هستند مه اسلام با دموکراسي و مردم داري فاصله دارد، تاکيد کردند: اسلام دين مردم‌داري و دموکراسي و مردم‌سالاري است و اگر کوچکترين مشکلي براي آحادي از جامعه اسلامي ايجاد شود خود را مسئول مي‌دانند.

آيت‌الله حسيني بوشهري با بيان اينکه الگويي که در قران معرفي مي‌شود، استاندارد است، بيان کردند: وقتي که جنسي را مي‌خواهند بسنجند، وضعيت استاندارد آن را ارزيابي مي‌کنند، در قرآن نيز مي‌توان استانداردها را پيدا کرد.

ایشان با اشاره به اينکه پيامبر اسلام(ص) نمونه استاندارد يک انسان کامل است، افزودند: پيامبر در اخلاق، عبادت، اعتقادات، مبارزات، مردمي بودن نمونه و استاندارد است.

مدير حوزه‌هاي علميه کشور ادامه دادند: دولت با تدبير و اميد و مذاکرات طولاني و با رهنمودهاي مقام معظم رهبري در مورد برجام به نقاطي رسيده‌ايم ولي دشمنان بعد از توافق هر روز به شکلي با تحريم‌هاي جديد و يا ديگر برنامه سنگ‌اندازي مي‌کنند.

ایشان با اشاره به پيام مقام معظم رهبري مبني بر اينکه بايد به درون متکي باشيم، بيان کردند: تا نگاه ما به بيرون باشد، آنها مي‌توانند هرگونه که مي‌خواهند عمل کنند.

آيت‌الله حسيني بوشهري با اشاره به اينکه دشمنان يا از پشت يا رودررو مي‌خواهند به اسلام ضربه بزنند، افزودند: اينها نه طرفدار شيعه هستند و نه طرفدار اهل سنت و تنها فکر آنها ايجاد دشمني بين مسلمانان است.

ایشان در پایان تصريح کردند: اگر مي‌خواهيم خودکفا باشيم و اقتصاد ما پيشرفت کند، بايد تمام استعدادها و توانمندي‌هاي ايراني را به کار بگيريم تا اين کشور موفق باشد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.