امروز عده‌ ای دم از امام می ‌زنند ولی از مکتب امام پیروی نمی ‌کنند93/03/15

http://www.bushehri.net/images/ejlasiie/1/th.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»، بعداز ظهر دیروز چهارشنبه همزمان با بیست و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در جمع مردم تبریز با اشاره به اینکه پیروی از اندیشه های امام خمینی باعث رسیدن به قله های تعالی و پیشرفت می شود، فرمودند: حضور میلیون ها ایرانی همزمان با سالگرد رحلت امام خمینی در حرم مطهر ایشان و در شهرهای مختلف نشان می دهد که مردم هنوز تابع ولایت هستند و از 25 سال پیش تا الان ذره ای از عشق و ارادت خود به امام کم نشده است.

استاد سطوح عالی حوزه های علمیه با بیان اینکه امام راحل به عنوان یک شخصیت جهانی منحصر بفرد در دنیا شناخته شده است، بیان داشتند: شکست قدرت های بزرگ جهانی در انقلاب اسلامی نتیجه درایت و رهبری امام راحل بود و امروز مردم به خوبی از زحمات آن حضرت قدردانی می کنند.

آیت ‌الله حسینی‌ بوشهری همچنین با تاکید بر اینکه هر سال تعداد افراد شرکت کننده در مراسم های مختلف ارتحال امام خمینی (ره) بیشتر می شود، افزودند: این نشان می دهد که عشق و علاقه به ایشان هیچگاه در بین ایرانیان کمرنگ نمی شود.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور همچنین با بیان اینکه امام راحل متفکر و دانشمندی بی نظیر بود، ادامه دادند: رمز موفقیت و ماندگاری امام خمینی (ره) اتکا و توکل بر خدا، تقوا و ساده زیستی بود که باعث شد تا امام خمینی برای همیشه در اذهان جامعه جهانی ماندگار شود و دشمنان نیز نتوانند ایشان را شکست دهند.

ایشان اعتماد به مردم و عمل به قرآن را دو خصوصیت بی نظیر امام راحل بیان کردند و افزودند: امام دغدغه اسلام و حفظ آن را داشت که نباید الان اجازه دهیم تا رعایت احکام و باید ها و نبایدهای الهی در جامعه ما کمرنگ شود.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه پیروی از رهبر معظم انقلاب، پیروی از راه امام راحل است، ادامه دادند: باید همه مان با پیروی از رهبر معظم انقلاب از آرمان‌های امام راحل تبعیت کرده و اندیشه های سیاسی و الهی آن حضرت را در اعمال و گفتار خود درنظر بگیریم.

ایشان همچنین با بیان اینکه امروز عده‌ ای دم از امام می ‌زنند ولی از مکتب امام پیروی نمی ‌کنند، ادامه دادند: امروز رهبری همان خط و مشی امام راحل را ادامه می دهد که همه باید با تمام توان از ایشان پیروری کنیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.