بازدید آیت الله حسینی بوشهری از نمایشگاه «سروش پژوهش»94/09/24

http://bushehri.net/images/20/1/454214/5858/IMG16042995.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور از نمایشگاه معرفی فعالیت های پژوهشی خواهران طلبه با عنوان «سروش پژوهش» بازدید کرد.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» مدیر حوزه های علمیه کشور، پیش از ظهر دیروز با حضور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به بازدید از معاونت پژوهشی و نمایشگاه سروش پژوهش پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین حصاری، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران به ارائه گزارشی از اقدامات پژوهشی پرداخت

سپس آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، ابراز داشتند: اقدامات پژوهشی صورت گرفته نشان دهنده تلاش و جدیت در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران است و امیدواریم مجموعه این فعالیت ها با قدرت و قوت و دقت تداوم یابد تا در آینده نزدیک شاهد پیشرفت و رشد بیشتری باشیم.

خاطرنشان می شود در پایان این نشست، آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه کشور از نمایشگاه معرفی فعالیت های پژوهشی خواهران طلبه با عنوان «سروش پژوهش» بازدید به عمل آوردند.

در این نمایشگاه آثار قرآنی، برخی از آثار تالیفی خواهران، نشریات علمی پژوهشی، تحقیقات پایانی سطح دو و سه، دستاوردهای پژوهشی گروهی رشد2، دستاوردهای عرصه های پژوهشی، مقالات قرآنی انجمن‎ها و کانون‎های پژوهشی و گزارش فعالیت های حوزه علمیه خواهران در عرصه پژوهش به نمایش گذاشته شده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.