بازدید آیت‌الله حسینی بوشهری از روند برگزاری انتخابات مجمع طلاب92/11/26

http://bushehri.net/images/5_195895.jpgمدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور از روند برگزاری انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه بازدید کردند.

حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری امروز (26 بهمن) با حضور در مدرسه فیضیه از روند برگزاری این انتخابات بازدید و رای خود را به صندوق انداختند.
ایشان فرمودند: باید قدر این مجمع را بدانیم و از آن نهایت استفاده را ببریم تا بتوانیم به رفع مشکلات بپردازیم و مسائل مربوط به طلاب را دنبال کنیم.
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به جایگاه جامعه مدرسین بیان داشتند: جامعه مدرسین باید با بدنه حوزه که طلاب و فضلا هستند جلساتی برگزار کرده و دیدگاه‌های آنان را بشنوند و طلاب نیز کنار جامعه مدرسین بوده و به برنامه‌ها توجه داشته باشند.
آیت‌الله حسینی‌بوشهری عنوان داشتند: کار مجمع طلاب و نمایندگان حوزه علمیه یک کار دوسویه است و طلاب و فضلای حوزه با حضور در این انتخابات و رای دادن به کاندیدای مورد نظر نمایندگان هر شهر را انتخاب می‌کنند.
شایان ذکر است در این دوره از انتخابات از میان 135 حوزه انتخابیه و 378 کاندیدای نمایندگی این دوره از مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، 277 نماینده براساس آرای طلاب و روحانیون انتخاب خواهند شد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.