برخی مصوبات شورای عالی بازنگری می شود/ مدیر جدید حوزه را یاری خواهیم کرد95/04/16

http://bushehri.net/images/1000/1245/10/2323/IMG10515689.jpgمعاون جامعه مدرسین فرمودند: طرح تربیت مدیران و اساتید، اجرای طرح بینات و طرح های مرتبط با ادیان و مذاهب در معاونت تبلیغ  از دیگر فعالیت های خوب بوده و طرح بازنگری در مصوبات شورای عالی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» صبح دیروز در جمع، معاونین، مدیران و  کارکنان مرکز مدیریت حوزه های علمیه با تاکید بر آموزش زبان عربی در حوزه فرمودند:  آغاز روند فراگیری آموزش زبان عربی در حوزه شکل گرفته و این کار باید ادامه پیدا کند.

آیت الله  حسینی بوشهری به استقلال مالی حوزه اشاره کردند و بیان داشتند:  پیگیری موقوفات حوزوی در کل کشور از جمله فعالیت هایی است که در این زمینه انجام شده است؛ اگر بتوانیم موقوفات را احیا کنیم استقلال مالی حوزه های علمیه کاملا حفظ خواهد شد.

ایشان با تقدیر از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و شورای عالی حوزه های علمیه افزودند: هر کاری آغاز و پایانی دارد، ولی در این سالها سعی کرده ایم فعالیت ها را در بهترین حالت انجام دهیم؛ آیت الله اعرافی نیز با تجربه گسترده مدیریتی در عرصه حوزه های علمیه و جامعه المصطفی(ص) با تدبیر شورای عالی عهده دار سکان مدیریت در حوزه خواهند بود.

مدیر حوزه های علمیه کشورتاکید کردند: تمام کارکنان و فعالان حوزه باید با تمام امکانات و ظرفیت ها به مدیر بعدی حوزه های علمیه کمک کنند، زیرا در حوزه های علمیه شخص محوری حاکم نیست و همه افراد بر مبنای وظیفه شرعی و دینی خود فعالیت دارند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.