توجه به چهره ديني شهر مقدس قم ضروري است94/01/18

http://bushehri.net/images/0000/2/1/1428348288g2_gall.jpgحضرت آيت الله سيدهاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر مقدس قم 17فرودین 1394 در ديدار سرپرست شهرداري قم توجه طی سخنانی چهره ديني شهر مقدس قم را ضروري دانستند و تصريح کردند: از هر شهري انتظاري است و از شهر قم انتظار خاص؛ چرا که مسافران با ديدگاه‎هاي گوناگون وارد اين شهر شده و بايد به چهره اين شهر توجه کرد؛ البته در سال‎هاي اخير شاهد رشد خوبي در مبلمان شهري هستيم؛ ولي بايد بيشتر کار شود.

مدير حوزه‎هاي علميه کشور در ادامه افزودند: بايد نگاه همخوان و هم افزا در چهره و مبلمان شهري وجود داشته باشد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم  با بيان اين مطلب که بهترين ارزياب خود مردم هستند، فرمودند: رضايت مردم، رضايت خداست؛ پس بايد به نحوي کار کرد تا مردم راضي باشند.

عضو خبرگان رهبري در بخش ديگر از سخنان خود بر برنامه ريزي در شهرداري تأکيد کردند و بیان کردند: نبايد در فعاليت هاي خود دچار روزمره‎گي شد؛ چراکه مضرات بسياري در پي دارد.

امام جمعه قم ابراز داشتند: کم آبي يکي از معضلات شهر مقدس قم است که بايد توجه ويژه به آن شود.

آيت الله حسيني بوشهري صرفه جويي در هزينه‎ها را بسيار مهم دانستند و فرمودند: هنر در بالابردن کارآيي و صرفه جويي در هزينه هاست؛ چراکه کشور با مشکلات مالي روبروست و بايد به بهترين وجه از بيت المال هزينه کرد.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در پايان تأکيد کردند: بايد جايگاه ويژه‎اي براي انتقادات و پيشنهادات در نظر بگيريد؛ چراکه فکر افراد هر قدر که بالنده باشد؛ ولي محدود است؛ پس بايد از فکر ديگران نيز استفاده کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.