حوزه نیازمند یک مجله پرتیراژ بین المللی است93/06/23

http://bushehri.net/images/busshehri/139302191148187372716033.jpgامروز مسئولان در زمینه فرهنگی هر کجا که کم می‌آورند، می‌گویند وظیفه حوزه‌های علمیه است و توپ را به میدان حوزه‌ها می‌اندازند! 

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در همایش نویسندگان ماهنامه مبلغان، در مرکز آموزش های تخصصی تبلیغ حوزه علمیه قم، اظهار داشتند: امروز حوزه در مقابل آزمون بزرگی قرار گرفته که صحنه کشمکش و هماوردی مکتب های مختلف است.

مدیر حوزه های علمیه کشور با تاکید بر این که امروز مسئولان در زمینه فرهنگی هرجا کم می آورند می گویند اقدامات فرهنگی وظیفه حوزه های علمیه است و توپ را به میدان حوزه ها می اندازند، فرمودند: هرچند امروز شرایط مالی ما مناسب نیست، اما مردم خواسته و ناخواسته انتظارات فراوانی از حوزه و روحانیت دارند.

ایشان همچنین با تاکید بر وحدت آفرینی میان مذاهب اسلامی، ابراز داشتند: امروز به صراحت می گویم همان گونه که بحث تکفیری ها را در اهل سنت داریم که کودکان و زنان را می کشند در شیعیان نیز متاسفانه مسلک ها و روش هایی وجود دارد که آثار منفی آن ها را اگر بیشتر از تکفیری نباشد، همانند آن ها است، ابراز داشتند: این گونه شیعیان تحت عنوان «عمل به وظیفه» در میان امت پیامبر(ص) اختلاف افکنی می کنند.  

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز دشمنانی داریم که با تمام وجود بپاخاسته اند تا باور سوزی و باورسازی کنند، بیان داشتند: آن ها می خواهند باورهای دینی را بسوزانند و افکار وارداتی خود را باورسازی کنند و بخش اعتقادی مجله مبلغان باید آماده به میدان بیاید تا در این زمینه برای مخاطبان خود روشن گری کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.