مراسم روز تاسوعا با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری در دیربرگزار شد 93/08/16

http://hosseiniboshehri.ir/images/namazjome/10/15436339211190320365.jpgمراسم سخنرانی روز تاسوعا با حضور آیت الله سید هاشم حسینی نماینده مردم استان بوشهر در در جمع عزاداران حسینی در محل حسینیه باب الحوائج  بندر دیر و با حضور مسئولین و مردم برگزار شد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی فرمودند: دین و حقیقت دین عبارتست از یک سلسله قوانین و وظایف و باید و نبایدهای پروردگار عالم که اگر بدرستی و راستی به آن پایبند باشیم و عمل کنیم تظمین کننده سعادت دنیای ما و آخرت ما است و این حقیت دین ما است.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» افزودند: دین حقیقی دین اسلام است و اگر کسی راه دیگری را برگزیند در آخرت با ضرر و زیان مواجهه می‎شود.

ایشان افزودند: جنگ 8 ساله تمام شد ولی امروزه دشمن جنگ دیگری را در فضای مجازی و شبکه‎های ماهواره‎ای آغاز کرده و جنگ ویران کننده‎ای است و دشمن براحتی در منازل ورود پیدا کرده و با تمام وجود با بی تفاوت کردن نسل جوان و آحاد جامعه نسبت به دین و دین داری، تلاش می‎کنند.

ایشان اضافه کردند: دشمن در جنگ 8 ساله جان ما را و امروزه در فضای مجازی و شبکه‎های ماهواره‎ای فکر ما را می‎گیرد.

مدیر حوزه‎های علمیه سراسر کشور یادآور شدند: قمربنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) نمونه مدافع دین و مطیع امام بود که با قطع دستان، تیر در چشم و عمود آهنین بر فرق سر لحظه‎ای از دین و امام خود دست بر نداشت.

ایشان شناخت و معرفت دین، تعبُد و تسلیم در رابطه با دین، دفاع ترویج دین و دین داری و مبارزه با انحرافات و منکرات را از مهمترین وظیفه و تکلیف ما در مقابل دین دانستند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.