مراسم عمامه‌گذاری در بندرلنگه برگزار شد95/02/02

http://bushehri.net/images/20/1/454214/5858/23/34/833635IMG14060004.jpgآئین عمامه‌گذاری شماری از طلاب حوزه علمیه بندرلنگه شامگاه میلاد حضرت امیرالمومنین(ع) برگزار شد.

به مناسبت میلاد مولی الموحدین حضرت علی(ع) مراسم جشن و سرور و عمامه‌گذاری طلاب حوزه علمیه آل البیت در مسجد جامع بندرلنگه با حضور حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، جمعی از مسئولین استان، ائمه جمعه شیعه و سنی و اقشار مختلف مردم با شکوه خاصی برگزار شد.

در ابتدا، حجت‎الاسلام سید محمدجواد رکنی، امام جمعه بندرلنگه در رابطه با میلاد خجسته حضرت علی(ع) و عمامه‌گذاری طلاب حوزه علمیه این شهرستان مطالبی بیان داشت.

در ادامه حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري درباره ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی(ع) به ایراد سخن پرداختند.

ایشان عنوان کردند: حضرت علی(ع) مقتدای عارفان، اسوه سالکان و پیشتاز مومنان است و از این رو مورد احترام همه دین‌داران و اخلاق پیشگان بوده و هست و از ارادت قلبی آغاز می‌شود و به عشق و دلدادگی عملی می‌انجامد.

در پایان این مراسم، مداحان در رابطه با ولادت این امام همام به مدیحه سرایی پرداختند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.