هنر کمیته امداد کاهش تعداد خانواده‌های تحت حمایت از طریق اشتغال و خودکفایی است.99/10/02

حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری«دامت برکاته» در دیدار با تنی چند از معاونان و مدیران کمیته امداد فرمودند: کمیته امداد در سال‌های اخیر با اجرای طرح‌های نوآورانه، از قالب سنتی فاصله گرفته و با انجام نیازسنجی از مخاطبان وشناسایی گروه‌های نیازمند، در زمینه اشتغال و خدمات فرهنگی به این اقشار، اقدامات مهمی انجام داده است.

ایشان با اشاره به اینکه کمیته امداد یک نهاد برخاسته از عمق اخلاص بنیانگذار انقلاب اسلامی است، ادامه دادند: امام راحل به تبعیت از سیره جد گرامیشان حضرت رسول اکرم (ص) این نهال را کاشتند و ما امروز شاهد به ثمر نشستن این شجره طیبه هستیم.

با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، نگاه محرومان و نیازمندان به خدماتی است که کمیته امداد ارائه می دهد و این مسئولیت امدادگران در این نهاد را مضاعف می‌کند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه فلسفه وجودی کمیته امداد رفع فقر و کاهش تعداد خانواده‌های تحت حمایت است، گفتند: بنا نیست روز به روز و سال به سال بر تعداد نیازمندان افزوده شود و خانواده امداد گسترش یابد؛ هنر کمیته امداد کاهش تعداد مددجویان از طریق اشتغال‌زایی و خودکفایی است.

ایشان با تاکید بر اینکه کمیته امداد یک الگوی موفق در جمهوری اسلامی برای ارائه خدمات به محرومان است، اظهار کردند: خدمت به نیازمندان از منویات امام (ره) و مقام معظم رهبری در اداره جامعه اسلامی است و باید الگوهای موفق همچون کمیته امداد را به جامعه ارائه دهیم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وجود افراد مخلص در رأس و بدنه کمیته امداد را رمز موفقیت این نهاد دانستند و افزودند: باید طرح‌های موفق را به نتیجه برسانید و در دستور کار در سطح کلان کشور در دولت و مجلس قرار گیرد.

حوزه‌های علمیه، روحانیت و مراجع عظام تقلید با آغوش باز از کمیته امداد استقبال می‌کنند و این نشان دهنده قداست کار این نهاد است چرا که عمل به صالحات است که خداوند محبت شما را در دلها قرار می‌دهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.