رویکرد مسئله محوری دفتر تبلیغات اسلامی موجب تعالی و ارتقای نظام ولایی است99/10/21

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر ضرورت بازدید مسؤولان نظام از دستاوردهای مسأله محوری دفتر تبلیغات اسلامی تأکید کردند و گفتند: بنده معتقدم و تقاضا دارم که مسؤولان این دستاوردها و رویکرد مسئله محوری را ببینند و در رابطه با تعالی و ارتقاء نظام در پرتوی نظام ولایی کارهای زنده و ارزشمند می توان عرضه کرد.

حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری«دامت برکاته»، با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی ضمن بازدید از نمایشگاه مسئله محوری و دستاوردهای ۱۰ ساله دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گویی اظهار داشتند: این دستاوردها نشان از زنده بودن دفتر و انجام کارهای فاخر و متناسب با نیازهای مقتضیات زمان است.

گاهی پیش خودم فکر می کردم (ولی اکنون نقدم را اصلاح می کنم) باید کل تلاش مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی، صرف تلاش های حوزوی شود ولی معتقدم فعالیت های متنوع و ارزشمند را زیر چتر تبلیغات به معنای وسیع تبلیغات قرار بگیرد؛ تبلیغ دین به معنای منحصر منبر رفتن نیست و آن مرجع تقلیدی که کرسی تدریس فقه دارد و تبلیغ دین می کند، تحت این پوشش قرار دارد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به مسؤولان دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کردند: خداوند به شما خیر دهد و این نشاط و شادابی را در شما بیشتر کند؛ هنر شما این است که استعدادیابی کرده و و افراد را کشف کنید ؛ امام صادق(ع) می فرمایند قرآن را به نطق درآورید؛ لذا حوزه هم باید استنطاق کرده و چهره ها و نیروها را شناسایی کند و متناسب با نیازها کار را به آنها عرضه کنید.

بنده معتقدم و تقاضا دارم که نمایندگان مجلس و مجموعه ای که اداره نظام را در دست دارند، حتماً این دستاوردها و رویکرد مسئله محوری دفتر تبلیغات اسلامی را ببینند و در رابطه با تعالی و ارتقاء نظام، در پرتوی نظام ولایی کارهای زنده و ارزشمندی می توان عرضه کرد و هنر شما این باشد که پژوهش در پژوهش نماند و ظهور و بروز این فعالیت ها در فضای جامعه بسیار حائز اهمیت است.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کردند: بسترها به گونه ای عرضه شود که انضمام با نظام (چه در صحنه قانون گذاری و چه در مسائل قانون گذاری و مسائل قضایی) در صحنه اجرا بتواند چهره زیبای اسلام و آرمان های متعالی اسلام را عرضه کند و باید قدر داشته هایمان را بدانیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.