سرپرست جدید مدرسه عالی انوار طاها معرفی شد1400/06/30

با حضور حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، از زحمات حجت الاسلام عبداللهی، مدیر سابق مدرسه عالی انوار طاها، قدردانی شد و حجت الاسلام جعفری به عنوان سرپرست جدید این مدرسه معرفی شد.

در این مراسم آیت الله حسینی بوشهری، گفتند: امروز شاهد برگزاری جلسه معارفه و معرفی سرپرست جدید مدرسه عالی انوار طاها هستیم و لازم می دانم از زحمات ۵ ساله حجت الاسلام عبداللهی که مدیریتشان دارای شاخصه های چون خوش فکر بودن و نگاه به آینده و... بوده، قدردانی و تشکر کنم.

وی در امر مدیریت همه تلاش خود را بکار گرفت و حتی از تجربیات بسیار موفق صاحب نظران در امر مدیریت و رشد علمی استفاده کرد  وامید است سرپرست جدید تا معرفی مدیریت جدید در همان مسیری که وی معین و طراحی کرده، تلاش و برای رشد علمی طلاب این مدرسه گام بردارد.

در ادامه حجت الاسلام عبداللهی نیز ضمن قدردانی از تلاش های آیت الله حسینی بوشهری تولیت این مدرسه در شکوفایی تربیتی و علمی طلاب و حمایت از مدیریت  مدرسه، این مدرسه را از مدارس موفق قم برشمرد.

در ادامه این مراسم  از زحمات حجت الاسلام عبداللهی، مدیر سابق قدر دانی شد و حجت الاسلام جعفری به عنوان سرپرست جدید مدرسه عالی انوار طاها معرفی شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.