وزارت بهداشت به‌گونه‌ای نقش‌آفرینی کند که مردم در مسئله سلامت، احساس آرامش و امنیت کنند1400/07/26

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، با اشاره به فعالیت عناصر ضد انقلاب و دشمنان نظام جمهوری اسلامی، خاطر نشان کردند: مردم ایران بخاطر ناتوانی نظام در تأمین واکسن، دچار تلفات شدید می‌شوند و در ادامه که واکسن مورد نیاز کشور تأمین شد، تبلیغات خود را بر ضد واکسیناسیون آغاز کردند.

آیت الله حسینی بوشهری، در دیدار دکتر عین اللهی  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر محمد رضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، ضمن اشاره به اهمیت مسئله سلامت در اسلام، رهنمودها و پشتیبانی‌های مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم) در عرصه سلامت را به عنوان پشتوانه‌ای برای فعالیت‌های کادر درمان ارزیابی نمودند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، ضمن تبریک مسئولیت خطیر دکتر عین اللهی در وزارت بهداشت، به روایتی از امیر المؤمنین(سلام الله علیه) مبنی بر اهمیت سلامت و امنیت در جامعه اشاره کردند و افزودند: امید است جنابعالی به گونه‌ای نقش آفرینی کنید که مردم، در مسئله سلامت، احساس امنیت و آرامش داشته باشند.

اسلام همان قدر که به سلامت روح میاندیشد، در عرض آن، سلامت جسم را هم در نظر گرفته و به آن بها می‌دهد. در سیره پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) هم می‌بینیم که ایشان همان قدر که نسبت به دین و ایمان مردم حریص هستند و در تربیت معنوی آن‌ها تلاش می‌کنند، سلامت و بهداشت را نیز در نظر گرفته و برای آن اهمیت بسزایی قائل هستند.

انتشار کرونا معادلات زیادی اعم از معاملات و مبادلات مردم، آموزش و به طور کلی سبک زندگی مردم را در سطح دنیا دچار نوسان و تغییر کرد و به جرآت می‌توان گفت که انتشار یک بیماری در سطح جهان به این صورتی که مشاهده می‌کنیم، در تاریخ بشریت، امری بی سابقه و یا حداقل کم سابقه است.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در راه مبارزه با این ویروس منحوس، خاطر نشان کردند: من به سهم خودم از تلاش‌های کادر درمان و همه دست اندر کاران این حوزه قدردانی می‌کنم و به روح بلند کسانی که به عنوان شهید سلامت شناخته شدند، درود می‌فرستم.

ایشان رهنمودها و پشتیبانی‌های مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم) در عرصه سلامت را به عنوان پشتوانه‌ای برای فعالیت‌های کادر درمان ارزیابی کردند و از فعالیت‌های گروه‌های جهادی در این عرصه، تقدیر نمودند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به فعالیت عناصر ضد انقلاب و دشمنان نظام جمهوری اسلامی، خاطر نشان کردند: ابتدا که در کشور واکسن به اندازه کافی وجود نداشت می‌گفتند: مردم ایران بخاطر ناتوانی نظام در تأمین واکسن، دچار تلفات شدید می‌شوند و در ادامه که واکسن مورد نیاز کشور تأمین شد، تبلیغات خود را بر ضد واکسیناسیون آغاز کردند.

ایشان در پایان ضمن ابراز امیدواری از نابودی ویروس کرونا، با اشاره به برنامه‌های دولت در مهار گرانی‌ها افزودند: امیدواریم با برنامه‌ها و عزمی که دولت در مهار گرانی‌ها و تنظیم بازار دارد، شاهد رفع این مشکل نیز باشیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.