مهارت آموزی یکی از لوازم طلاب امروز است1400/11/02

آیت الله حسینی بوشهری گفتند: یکی از مطالبات و تأکیدات مقام معظم رهبری آشنایی طلاب با مهارت‌های مختلف است و ستاد تفسیر قرآن نیز در همین راستا فعالیت دارد.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه بازدید از ستاد تفسیر قرآن و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفتند: راه اندازی این ستاد حرکتی قرآنی در چند سال قبل و از سوی انسانی بوده که سراسر وجود او را قرآن و معارف آن فرا گرفته است.

ستاد تفسیر قرآن سیر تکاملی خود را تا اینجا رسانده است و در آینده نیز به بهترین وجه طلاب را با مهارت تفسیر قرآن آشنا خواهد کرد.

یکی از مطالبات و تأکیدات مقام معظم رهبری آشنایی طلاب با مهارت‌های مختلف است و ستاد تفسیر قرآن نیز در همین راستا فعالیت دارد.

ایشان مهارت آموزی طلاب در عرصه‌های مختلف را لازم دانستند و گفتند: حجت الاسلام والمسلمین قرائتی تمام وجود خود را در این مسیر گذاشته است.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری، «دامت برکاته» تصریح کردند: حوزه ما باید به این سمت برود که پایه‌ها و مایه‌های علمی طلاب به صورت قوی شکل گیرد و در بعد مهارتی نیز توان ارائه مطالب را به خوبی کسب نمایند؛ خوشبختانه در ستاد تفسیر قرآن کریم این حرکت در حال اجرا است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.