راه حل بسیاری از مشکلات استان قم در استفاده از ظرفیت و توان درونی است1400/11/27

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن اشاره به لزوم توجه به ظرفیت های قم، راه حل بسیاری از مشکلات استان را در استفاده از ظرفیت و توان درونی دانستند.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری، «دامت برکاته» امروز در دیدار استاندار قم، ضمن تبریک ایام ولادت امیرالمومنین (علیه السلام)، به دوران حکومت ایشان اشاره کردند و افزودند: شیوه حکومت امیرالمومنین (علیه السلام) و دستور العمل ها و آرمان‌های حضرت در عهدنامه مالک اشتر، سرلوحه کار مدیران قرار گیرد و از دل آن برنامه‌های مناسب برای مدیریت جامعه استخراج شود.

ایشان با تاکید بر لزوم ایجاد یک زنجیره واحد در بخش‌های اجرایی استان، ادامه دادند: استاندار به عنوان معتمد دولت در استان نقش هماهنگ کننده و اتصال ادارات و دستگاه‌های اجرایی را دارد تا در راه خدمت به مردم عملکردی صحیح داشته باشند.

دبیر شورای عالی جامعه مدرسین، عنصر اعتماد مردمی به دولتمردان را مورد توجه قرار دادند و اضافه کردند: این اعتماد آسیب دیده است و باید با کار جهادی و تلاش مداوم ترمیم شود. باید به گونه‌ای عمل شود که مردم دغدغه مندی مدیران در مسیر حل مشکلات را بخوبی احساس کنند.

ایشان حل بسیاری از مشکلات موجود در استان را در استفاده از ظرفیت‌های موجود دانستند و تصریح کردند: فهرستی از تمامی مشکلات و در کنار آن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان را به طور دقیق احصاء کنید تا با جمع آوری در یک قالب، ظرفیت‌های حل مشکلات استان بارز شود.

آیت الله حسینی بوشهری، نظارت را عاملی مهم در خدمت رسانی به مردم دانستند و بیان داشتند: وجود یک نظارت جامع و دقیق بر عملکرد مدیران، نقش مهمی در پیشگیری از تصمیمات سلیقه‌ای و سستی در عمل به قانون دارد.

ایشان همچنین به شرایط کنونی کشور و مسائل موجود اشاره و خاطر نشان کردند: اگرچه در شرایط سختی قرار داریم، اما دشمنان نیز بخوبی توان و استقامت مردم ایران در برابر کارشکنی‌ها و ستیزه جویی معاندین را درک کرده اند و با یاری خداوند گشایشی در امور حاصل خواهد شد.

شایان ذکر است، در ابتدای جلسه، سید محمد تقی شاهچراغی، گزارش جامعی از عملکرد صد روزه نخست فعالیت خود در سمت استاندار قم را ارائه نمود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.