شیخ فضل الله از جریان غرب گرا پیروی نکرد1401/05/09

آیت الله حسینی بوشهری در یادواره شهید آیت الله شیخ فضل الله نوری، گفتند: جرم این مجاهد نستوه، مبارزه با استبداد بود و تن به ذلت نداد و از گفتمان جریان غرب گرا پیروی نکرد.

یادواره شهید آیت الله شیخ فضل الله نوری با حضور حضرت آیت الله حسینی بوشهری، «دامت برکاته» رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری؛ قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران؛ سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران؛ فرزانه، نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی؛ کریمی، دادستان مرکز استان؛ توکلی، فرماندار نور و مسئولان محلی، روز پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ در سالن دانشگاه آزاد اسلامی نور برگزار شد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به عنوان سخنران ویژه این یادواره گفتند: آیت الله شیخ فضل الله نوری شهادت در حقیقت گویای دینداری ما به دیانت و پرچم داری از دین است.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور افزودند: جرم این مجاهد نستوه، مبارزه با استبداد بود و تن به ذلت نداد و از گفتمان جریان غرب گرا پیروی نکرد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفتند: فضل الله نوری شیخ نامدار، فخر ایران اسلامی و از مجاهدانی است که در راه دین حرکت کرد و شهادت ایشان برای جامعه اسلامی یک عبرت و درس است.

این شخصیت وارسته به مرحله عشق رسید و سر سفره اهل بیت (ع) رشد کرد و زمانی که از او خواستند پرچم روسیه را درب خانه اش نصب کند زیر بار این ذلت نرفت و گفت مرا به پای چوبه دار ببرید و هیچگاه تن به این خواسته نمی‌دهم و راه شهدا را ادامه می‌دهم.

خط شهادت این شیخ نامدار در خط زیبای شهادت حضرت علی (ع) تجلی پیدا کرد.

امروز باید بنا به توصیه مقام معظم رهبر معظم انقلاب، واقعیت‌های انقلاب اسلامی را تبیین کنیم و به این باور برسیم دشمنان هیچ گاه دلسوز ما نیستند و همواره دشمنی می‌کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.