تأکید دبیر شورای عالی حوزه بر تبیین آرمان‌های انقلاب و آموزه‌های اصیل الهی1401/06/25

دشمن با تمام وجود و ظرفیت خود جنگ ترکیبی علیه انقلاب به راه انداخته و در این شرایط باید سازکار مناسب این هجمه را ایجاد کنیم.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری، «دامت برکاته» در دیدار دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهوری که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، بر لزوم توجه دولت به مشکلات اقتصادی کشور تأکید کردند و گفتند: این توجه باید طوری باشد که مردم احساس کنند جامعه ما علوی و دینی است و همانطور که نسبت به اتفاقات دنیا و جهان اسلام و ظلم و ستم حساس است، به مسائل داخلی کشور نیز توجه مضاعف دارد.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که آرمانهای ما در اداره کشور نسبت به کشور های دیگر متفاوت است افزودند: آرمان‌های ما با تکیه بر رسالت انبیای الهی فراسرزمینی است و لذا منحصر به جامعه داخلی نیست و در این رابطه به مسائل و اتفاقات دنیای اسلام ازقبیل ظلم و ستم بر مظلومان نیز توجه دارد اما این نگاه باید به گونه ای باشد که جلب رضایت مردم در داخل و همراهی مردم را هم داشته باشیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان داشتند: طی سال‌های بعد از انقلاب اسلامی، کم کاری هایی نسبت به پیوند و تبیین بین آرمان‌های انقلاب با آموزه‌های اصیل الهی شده و باید این کاستی نیز جبران شود تا مردم بدانند اهداف ما براساس چه مبانی ای است و رسیدگی به مسائل داخلی از اهمیت خاصی برخوردار است .

آیت الله حسینی بوشهری گفتند: امروز انقلاب اسلامی به دلیل توجه به اتفاقات دنیای اسلام و ظلم و ستم نسبت به مردم مظلوم، مورد خشم و تحریم قرار گرفته و همین امرسبب مشکلاتی در بعد اقتصادی برای کشور شده است و لذا مسئولیت و تلاش ما در حل مشکلات و استفاده از ظرفیتهای داخلی باید بیشتر باشد.

امام جمعه قم عمل به وظیفه دینی و اسلامی را بسیار با اهمیت توصیف کردند و گفتند: امروز یکی از وظائف مهم، عمل به وظیفه دینی است و در این رابطه رفع مشکلات اقتصادی داخل کشور است تا مردم بیشتر احساس امنیت کنند و همواره خود را حامی کشور و نظام بدانند.

ایشان در ادامه با تأکید بر یادآوری روزهای دفاع مقدس و حضور چشم گیر مردم در صحنه بیان داشتند: باید کاری کنیم مردم به عمق دشمنی دشمنان پی ببرند که در این رابطه یکی از مهمترین جنگ ها، جنگ نرم است که غفلت از این مسئله خسارت های زیادی رابه کشور خواهدزد.

آیت الله حسینی بوشهری به جنگ ترکیبی دشمنان علیه انقلاب اسلامی، بر برنامه ریزی بهتر برای رفع این مسئله مهم تأکید کردند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه در ادامه سخنان خود، دولت سیزدهم و شخص آیت الله رئیسی را دولتی مردمی برشمردند و همدلی در دولت را نیز ضروری بیان کردند و اظهار داشتند: امروز یکی از کارهایی که مناسب است در این دولت مورد توجه بیشتر قرار گیرد ،انتخاب گروه هایی برای رفع مشکلات مردم است؛ حضور در میان مردم و دلسوزی کار خوبی است، ولی کافی نیست وباید برنامه های این دولت به هدف برسد تا مردم احساس کنند، مشکلات در حال رفع است.

دکتر محسن رضایی نیز در این دیدار با ابلاغ سلام گرم رئیس جمهور تأکید کرد: منویات و نظرات علما و مراجع عظام تقلید سرلوحه کار دولت سیزدهم است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.