باید افتخار کنیم که رهبری آگاه، آینده‌نگر و دارای پیش بینی قوی درباره مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی داریم 1401/08/21

حضرت آیت الله حسینی بوشهری، «دامت برکاته» در خطبه نماز جمعه ۲۰ آبان قم که در مصلی قدس قم برگزار شد، در رابطه با هفته کتاب، کتابخوانی و کتابداری بیان کردند: متأسفانه پرونده کتاب خواندن در جامعه ما جز برای عده‌ای خاص بسته شده است و فضای مجازی سبب شده، افراد خود را بی‌نیاز از کتاب بدانند؛ امیدوارم کتاب‌های فاخر برای همه سنین جامعه عرضه شود تا همه استفاده کنند.

امام جمعه قم ادامه دادند: رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خرداد سال جاری سخنانی بیان کردند که نشان می‌دهد باید افتخار کنیم که رهبری آگاه، آینده‌نگر و دارای پیش بینی قوی درباره مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی داریم.

رهبر معظم انقلاب بیان کردند امروز بهترین امید دشمن برای ضربه زدن به کشور، اعتراضات مردمی است و دشمن با کار روانی، فضای مجازی، پول و مزدور پروری می‌خواهد مردم را در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار بدهد؛ البته دشمن در این محاسبه نیز مانند سایر محاسبات راه غلطی در پیش گرفته است.

خطیب جمعه قم عنوان کردند: رهبر معظم انقلاب در آن سخنرانی توصیه کردند نگذارید ضد انقلاب و دشمن از انقلاب شما هویت زدایی کند و حقیقت انقلاب را واژگونه نشان دهد، نگذارید یاد امام (ره) کمرنگ شود؛ زیرا امام (ره) روح انقلاب است همچنین نگذارید ارتجاع در کشور ایجاد شود.

ایشان با اشاره به اینکه پشت به انقلاب، ارتجاع است؛ بیان کردند: رهبر معظم انقلاب توصیه کردند دروغ، فریب و جنگ روانی دشمن را افشا کنید و نگذارید افراد طوری وانمود کنند که نظام اسلامی روبه بن بست است که این‌ها همان جهاد تبیین است.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه بیان کردند: ایشان بیان کردند انقلاب اسلامی ما هم در بعد منطقه‌ای، هم بین المللی و هم انسجام بخشی روبه صعود و جلو است البته ما منکر مشکلات در جامعه نیستیم

رهبر معظم انقلاب گفتند امام از سرمایه ایمانی مردم عمل صالح تولید می‌کرد و ما و شما هم نباید از گنج ایمان مردم غفلت کنیم همچنین امام (ره) به مسئولان نهیب می‌زد اما زمانی که مسئولین در میدان هستند و دشمنان بی‌رحمانه هجمه می‌کند باید از اقدامات ارزشمندی که مسئولین انجام می‌دهند قدردانی شود که این یعنی در زمین دشمن بازی نکنیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.