معیشت فضای کل جامعه از جمله طلاب را تحت تأثیر قرارداده است/ از اساتید حوزه تشکر می کنیم1402/04/03

نشست هم‌اندیشی تعدادی از اساتید جوان سطوح عالی با دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، به منظور بررسی راهکارهای ایجاد انگیزه و امید در میان طلاب و آسیب‌شناسی این مسئله، در محل شورای عالی برگزار شد.

  حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، به اساتید حاضر در این نشست اطمینان دادند که مسائل مطرح شده از سوی آنان مورد بحث و بررسی‌های کارشناسی قرار خواهد گرفت.

ایشان ابراز داشتند: مجموعه این دیدگاه‌ها ابتدا در جلسات کارشناسی و سپس در جلسات شورای عالی، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت لزوم، در موضوع فعلی جلسات دیگری با حضور این جمع و دیگر اساتید، برگزار خواهد شد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به مباحث مطرح شده در این جلسه چند ساعته، خاطر نشان کردند: اگر چه معیشت فضای کل جامعه از جمله طلاب را تحت تأثیر قرارداده است؛ اما از نگاه اساتید نسبت به تمامی ابعاد مختلف و مؤثر در این موضوع، تشکر می‌کنیم.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه تأکید کردند: معتقدیم که برای اداره هر چه بهتر حوزه‌های علمیه باید از نظرات و دیدگاه‌های اساتید استفاده شود.

شایان ذکر است این سلسله نشست‌ها که به بررسی مسائل روز حوزه‌های علمیه در موضوعات مختلف می‌پردازد، به صورت منظم توسط دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه و با دعوت از تعدادی از اساتید با سابقه، برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.