عمل به رهنمودهای رهبری عامل عزتمندی کشور است1402/04/29

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفتند: وقتی امام -قدس سره- از میان ما رفت، خیلی‌ها تصور می‌کردند که از اقتدار انقلاب کاسته خواهد شد؛ اما به لطف الهی، مقام معظم رهبری -مد ظله العالی- چند دهه است که به خوبی این مسئولیت را بر عهده گرفته‌اند و پیوسته، به خصوص در ملاقات با گروه‌های مختلف، جلوه‌ای جدید از شخصیت ایشان ظاهر می‌شود.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در دیدار مدیران شرکت آهن و فولاد ارفع اظهار داشتند: انقلاب ما با ویژگی‌های خاصی به پیروزی رسید و اهداف و آرمان‌هایی را ترسیم کرد که در قالب شعارهای مختلف از جمله شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تبلور یافت.

ایشان با اشاره به وابستگی رژیم پهلوی به کشورهای غربی اظهار داشتند: کشور ما پیش از انقلاب اسلامی، کشوری وابسته به بیگانگان بود و سفرای کشورهای غربی برای شاه مملکت تصمیم می‌گرفتند. اگر چه این وابستگی برای مردم ملموس بود؛ اما امام خمینی -قدس سره- دل به دریا زد و این وابستگی‌ها را با صدای بلند فریاد کرد.

امام جمعه قم ادامه دادند: امام خمینی -قدس سره-، در طول دوران مبارزاتی، بحران‌های سختی را پست سر گذاشتند و راز پیروزی ایشان، اراده آهنین و امدادهای غیبی الهی بود که از توکل ایشان به خدا نشأت گرفته بود.

آیت الله حسینی بوشهری عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب -مد ظله العالی- را عامل عزتمندی کشور ارزیابی کردند و بیان داشتند: وقتی امام -قدس سره- از میان ما رفت، خیلی‌ها تصور می‌کردند که از اقتدار انقلاب کاسته خواهد شد؛ اما، به لطف الهی، مقام معظم رهبری -مد ظله العالی- چند دهه است که به خوبی این مسئولیت را بر عهده گرفته‌اند و پیوسته، به خصوص در ملاقات با گروه‌های مختلف، جلوه‌ای جدید از شخصیت ایشان ظاهر می‌شود.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شعار سال افزودند: رهنمودهای ایشان نتیجه‌ای جز عزت اسلام، انقلاب و کشور ندارد و امسال که بحث مهار تورم و رشد تولید مطرح است، هر قدم که در این جهت برداشته شود، استقلال کشور بیشتر خواهد شد.

ایشان خطاب به تولیدکنندگان ادامه دادند: همه باید به نحوی شعار استقلال کشور را عملیاتی کنند. علی رغم تمامی فراز و نشیب‌هایی که در دولت‌های مختلف وجود داشته است، اکنون دوره تولید است و شما باید هر چه ابتکار، نوآوری و توان دارید به میدان بیاورید.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه ضمن تأکید بر لزوم تقویت اطلاع رسانی نسبت به دستاوردها و فعالیت‌ها، خاطر نشان کردند: به خاطر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و تبلیغات زهرآگین دشمنان، تمامی فعالیت‌ها و اقدامات مثبتی که انجام می‌شود، تحت الشعاع قرار می‌گیرد؛ بنابراین شما باید دستاوردهای خود را به بهترین شکل اطلاع رسانی کنید تا مردم نیز در جریان آن‌ها قرار گیرند.

ایشان خطاب به مسئولین تصریح کردند: باید نتیجه اقدامات دولت در سفره مردم احساس شود تا سایر اقدامات مثبت نیز دیده شوند. اگر از این مسئله غفلت شود، سایر کارهای خوب و مطلوب نیز به چشم نخواهند آمد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم آینده کشور را امیدوارکننده عنوان کردند و اظهار داشتند: امیدواریم در نتیجه افزایش تولید، وضعیت ارزش و اعتبار پول ملی، کسری بودجه و ذخایر ارزی بهبود پیدا کنند.

استاد حوزه علمیه قم در پایان خطاب به مدیران شرکت آهن و فولاد ارفع گفت: مسئولیت‌های اجتماعی خود را جدی بگیرید و تلاش کنید تا خدماتی از قبیل آب و برق را برای مردمی که پیرامون مناطق فعالیت شما هستند، فراهم سازید. خصوصا آنکه وجود صنایع بزرگ، عوارضی را برای مردم آن مناطق به دنبال دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.