روش گروه‌های جهادی الگو گرفته از امام حسین(ع) است1402/05/08

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفتند: اگر گروه جهادی در مناطق مختلف استان تشکیل می شود و سپاهیان و مسئولان ما جدا از کار اجرایی کارها جهادی می کنند؛ این روش را می توان الگو گرفته از زندگی ابی عبدالله دانست.

 

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»،  بوشهری در مراسم عزاداری مردم بخش بوشکان، اظهار داشتند: اقدامات انجام شده توسط گروه جهادی افسران ولایت در منطقه بوشکان در کنار فعالیت عمرانی، توجه به فعالیت فرهنگی و طرح چله نوکری و خدمت جای تحسین و قدردانی دارد.

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مدیران ضمن شنیدن دغدغه مردم باید همراه آن‌ها باشند، گفتند: مسئله تأمین آب شرب و بهداشتی مردم منطقه بوشکان باید در اولویت مسئولان قرار بگیرد.

 

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه مردم استحقاق بهترین خدمات و امکانات را دارند، عنوان کردند: دولت مردمی و انقلابی مصمم به حل مشکلات است.

 

عاشورا جلوه‌های زیادی دارد و در واقع صحنه عاشورا نمایشگاهی از ایثار، فداکاری و گذشت، جهاد و شهادت، عاطفه به نمایش گذاشته شد.

 

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری اضافه کردند: دشمن در صحنه عاشورا کینه و بغض به آل الله را نمایش گذاشت و از طرفی یک نمایشگاه از منظر زیبایی ها و یک نمایشگاه از منظر زشتی‌ها و پلیدی‌ها به نمایش در آمد.

 

ایشان یکی از جلوه‌های مهم زندگی اباعبدالله(ع) را مردمداری و توجه به خواسته ها و نیازهای مردم برشمردند و افزودند: نمونه‌های نابی از بذل و بخشش و سخاوتمندی در زندگی امام حسین (ع) دیده می شود.

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ادامه دادند: بر اساس فرمایش و نظر اباعبدالله الحسین(ع) انسان حاجت خود را جز نزد سه دسته باید مطرح کند: انسان باید نیازهای خود را نزد افراد دیندار، یا جوانمرد، یا بزرگ زاده مطرح کند و نه به سراغ افرادی برود که نه جوانمرد هستند و نه اصالت خانوادگی دارند و نه دین را می شناسند که این موارد بُعد مردمداری امام حسین (ع) می باشد.

 

رئیس جامعه حوزه مدرسین علمیه قم تصریح کردند: اگر گروه جهادی در مناطق مختلف استان تشکیل می شود و سپاهیان و مسئولان ما جدا از کار اجرایی کارها جهادی می کنند؛ این روش را می توان الگو گرفته از زندگی ابی عبدالله دانست.

 

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حسین بن علی(ع) از خاندان کرم و بخشش است، گفتند: یکی از دیگر ویژگی‌های حسین بن علی(ع) قدردان بودن در برابر کسی است که کاری برایش انجام می دهد و کمتر سخن از آن گفته شده است.

 

ایشان با اشاره به اینکه مردم علاوه بر مطالبه گری از مسئولان باید قدردانی هم کنند، افزودند: یکی از سیره‌های پیغمبر اکرم(ص) تقدیر بود که در تاریخ می بینیم رسول خدا (ع) حتی از مشرکین تشکر می کند و جامعه ما یک جامعه دینی است.

 

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه در ادبیات‌مان باید قدردانی را مورد توجه قرار دهیم، عنوان کردند: مدیران، خدمتگزار مردم هستند و مردم نیز در صحنه‌های مختلف همواره پای کار انقلاب بوده اند.

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه هم مردم و هم مسئولین باید قدردان یکدیگر باشند، گفتند: عفو و گذشت در زندگی ابی عبدالله(ع) موج می زند که نمونه واضح آن می توان به سعه صدر حسین ابن علی نسبت به حر اشاره کرد.

 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کردند: درس‌های زیادی می توان هم در زندگی شخصی امام حسین(ع) و هم عاشورا یاد گرفت و یکی دیگر ویژگی‌های حضرت تواضع و فروتنی بود.

 

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کردند: امروز رهبر معظم انقلاب به عنوان پرچمدار بزرگ این انقلاب و نظام است و مردم باید شنونده سخنان شخصیتی باشند که جز خیر خواهی امت اسلامی چیزی نمیخواهد.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.